کد خبر: 33400
A

معاون وزیر ورزش: ملزم به اجرای قانون عدم بکارگیری بازنشستگان هستیم

«ژاله فرامرزیان» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، گفت: سازمان بازرسی و سازمان اداری و استخدامی کشور، قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان به وزرات ورزش و جوانان ابلاغ کرده است و ما ملزم به اجرای آن هستیم.

معاون وزیر ورزش: ملزم به اجرای قانون عدم بکارگیری بازنشستگان هستیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، فرامرزیان با اشاره به قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان گفت: این مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی، بایستی به سرعت در ورزش کشور اجرایی شده و ادامه تصدی بازنشستگان در مسئولیت های فعلی غیر قانونی بوده و مستلزم پیگرد قضایی است.
معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: سازمان بازرسی و سازمان اداری و استخدامی کشور، قانون ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان را به همه وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی از جمله وزارت ورزش و جوانان ابلاغ کرده است و ما ملزم به اجرای آن هستیم.
وی درباره ادامه حضور بازنشستگان در مدیریت باشگاه ها و فدراسیون ها گفت: تاکید مجلس و دولت و سازمان بازرسی کل کشور اجرای هر چه سریعتر این قانون است و قطعا وزارت ورزش و جوانان خود را ملزم به اجرای تمام و کمال آن می داند و به جز تبصره هایی که در ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری ذکر شده است، استثنایی دیگری نداریم.
فرامرزیان درباره سمت هایی که بازنشستگان در زمان بازنشستگی یا قبل از آن داشته اند برای ادامه حضور در پست های مدیریتی ستادی، استانی، باشگاه ها و فدراسیون ها گفت: تنها مقامات موضوع ماده 71 در صورتی که در پست وزیر، معاون وزیر، سفیر و استاندار قرار بگیرند از شمول قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان معاف هستند و فردی حتی اگر قبلا پست مقامات داشته نمی تواند در رده دیگری به جز پست هایی که ذکر شد بکار گرفته شود.
معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: به هیچ عنوان در موضوع اجرای ماده واحده قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان به جز مجوز سابقه ایثارگری از مراجع رسمی، استثنای دیگری تحت هر عنوان نداریم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر