کد خبر: 33429
A

برق شیراز در برابر ایرانجوان بوشهرلایق پیروزی بود

سرمربی تیم فوتبال برق نوین شیراز گفت: این تیم با ایجاد موقعیت های فراوان روی دروازه ایرانجوان می توانست بعنوان برنده این دیدار لقب بگیرد.

برق شیراز در برابر ایرانجوان بوشهرلایق پیروزی بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، داوود مهابادی سه شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار 2 تیم تلاش زیادی داشتند که این تلاش در نهایت به نتیجه تساوی منجر شد.
وی بیان کرد: هر 2 تیم باتوجه با جایگاه خود در جدول نیاز مبرم به کسب پیروی داشتند و همین ضرورت کسب امتیاز بازی هجومی را در دستور کار 2 تیم قرار داد.
مهابادی افزود: ایرانجوان در حمله تیمی است ولی در نیمه دوم این دیدار با تدابیر خوب بازیکنان برق موفق به ایجاد موقعیت های زیادی روی دروازه ایرانجوان نشدند.
وی گفت: در صحنه ای که داور در نیمه نخست برای ایرانجوان اعلام پنالتی کرد بازیکن ایرانجوان حرکت در عرض داشت و بازیکن برق برخوردی با وی نداشت که بتواند از آن اعلام پنالتی کرد.
مهابادی در ادامه این نشست خبری پس از مواجه شدن با سوالی مبنی بر وجود جادو در تیم برق نوین به منزله اعتراض نشست خبری را ترک کرد.
بازیکن تیم فوتبال برق نوین شیراز نیز گفت: بازی خیلی خوبی در این دیدار شاهد بود که حق مسلم برق برد برابر ایرانجوان بود.
مجتبی زارع افزود: در این دیدار زمین چمن استادیوم از کیفیت خوبی برخوردار بود که با وجود بارش کیفیت آن هنوز حفظ شد و بازیکنان برق توانستند بخوبی در این زمین فوتبال کنند.
وی یادآورشد: تیم برق نیز همانند تیم ایرانجوان از مشکلات مالی رنج می برد و جای تعجب دارد که با فعالیت شرکت های صنعتی بزرگ در شیراز از تیم برق حمایتی نمی شود.
در هفته پانزدهم بازی ها ایرانجوان با اکسین البرز دیدار می کند و تیم برق شیراز نیز برابر آلومینیوم اراک قرار می گیرد.
ایرانجوان با این برد 15 امتیازی شد و در رده چهاردهم قرار گرفت و تیم برق نوین نیز با 26 امتیاربه رده چهارم جدول رفت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر