کد خبر: 33580
A

فشردگی برنامه لیگ برتر جزیره از دلایل ناکامی تیم های انگلیسی در صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا است

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: فشردگی برنامه رقابت های لیگ برتر انگلیس فرصتی برای آماده شدن تیم های انگلیسی به منظور حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نمی گذارد و باید در روند برنامه فشرده لیگ جزیره تجدیدنظر شود.

فشردگی برنامه لیگ برتر جزیره از دلایل ناکامی تیم های انگلیسی در صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش خبرگزاری رویترز، چلسی در جایگاه دوم گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و با هدف صعود به یک هشتم نهایی امشب(چهارشنبه) در آذربایجان به مصاف قره باغ می رود و پس از آن نیز در روز شنبه آینده در چارچوب رقابت های لیگ برتر جزیره در آنفیلد برابر لیورپول به میدان خواهد رفت.
آنتونیو کونته سرمربی چلسی معتقد است که برنامه ریزی فشرده بازی های لیگ برتر جزیره یکی از دلایل ناکامی تیم های انگلیسی در صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال های گذشته است.
آخرین حضور نمایندگان فوتبال انگلیس در فینال لیگ قهرمانان مربوط به فصل 12-2011 است که بدست چلسی حاصل شد.
کونته به خبرنگاران گفت: این برنامه ریزی فشرده لیگ برتر، بازیابی قوای تیم و آمادگی را برای ما بسیار دشوار می سازد. هر کسی که تیم ها را برای لیگ برتر آماده می کند، باید به این مساله توجه داشته باشد.
وی افزود: باید تاکید کنم که من نه تنها از چلسی بلکه از همه تیم هایی که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنند، حرف می زنم. انگلیس در این مقطع باید سعی در درک این مشکل داشته باشد و روند را تغییر دهد.
سرمربی چلسی خاطر نشان کرد: مدت هاست یک تیم انگلیسی در فینال لیگ قهرمانان بازی نکرده است. تیم های انگلیسی بسیار قوی هستند و احتمال ورود هر یک از آنها به مرحله نهایی لیگ قهرمانان وجود دارد.
چلسی با 25 امتیاز در برابر منچسترسیتی 34 امتیازی و صدرنشین، در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و در چارچوب این لیگ، شنبه به مصاف لیورپول می رود که رده پنجم این رده بندی نشسته است.
ورزشی**1088**1584
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر