کد خبر: 33596
A

عضو هیات مدیره پرسپولیس: مشکلی بابت تمدید قرارداد برانکو وجود ندارد

«محمدرضا حاجی‌بیگی» عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: «برانکو ایوانکوویچ» تا پایان فصل جاری با باشگاه قرار دارد و مشکلی برای تمدید قرارداد او نیز وجود ندارد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس: مشکلی بابت تمدید قرارداد برانکو وجود ندارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حاجی‌بیگی در پایان جلسه امروز (چهارشنبه) هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: پیرو استعفای «علی اکبر طاهری» و قانون منع فعالیت مدیران بازنشسته که از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شده و اجرای آن مورد تأکید سازمان بازرسی است، وزیر ورزش بر خلاف میل باطنی خود با استعفای طاهری موافقت کرد و گرشاسبی به‌ عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب شد.
وی با اشاره به اینکه فعالیت گرشاسبی موقت است، گفت: وزیر ورزش جانشین طاهری را انتخاب خواهد کرد و شاید خود گرشاسبی جانشین نهایی باشد.
حاجی بیگی در مورد شفاف نبودن پرداختی های باشگاه به اعضای تیم، عنوان کرد: از زمانی که من در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بوده‌ام، همه موارد مربوط به مسائل مالی به هیات مدیره گزارش می‌شد. چنانچه اسناد منتشرشده برای سال‌های قبل باشد، آن را پیگیری خواهیم کرد.
وی در مورد رفتار عجیب «علیرضا بیرانوند» با هواداران پرسپولیس، توضیح داد: او از این اقدام خود عذرخواهی کرده است و من نیز به عنوان عضوی از باشگاه مراتب عذرخواهی را به هواداران می رسانم. امیدوارم چنین مسائلی تکرار نشود و همه اعضای باشگاه و تیم باید مراقب رفتار خود باشند.
عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد جدایی بیرانوند، گفت: بیرانوند با باشگاه قرارداد دارد و هنوز بحثی در مورد جدایی او در نیم‌فصل مطرح نشده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر