کد خبر: 33603
A

هفته سیزدهم لیگ برتر با گرامیداشت شهدای بسیج برگزار می شود

«حجت اله بهمنی» مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال گفت: هفته سیزدهم لیگ برتر به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج و ‏حماسه استقامت مردم اندیمشک در بمباران هوایی چهارم آذرماه اختصاص داده شده است.‏

هفته سیزدهم لیگ برتر با گرامیداشت شهدای بسیج برگزار می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز چهارشنبه سازمان لیگ فوتبال، بهمنی افزود: پنجم آذر ماه سال روز تشکیل بسیج ‏مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1358 است که به پاس رشادت های بسیجیان دلاور و ‏شهدای سرافراز بسیج هفته سیزدهم لیگ برتر را به گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان اختصاص داده ایم.
وی گفت: چهارم آذر 1365 نیز روزی بود که رژیم بعثی عراق به تلافی شکست سنگین در عملیات والفجرهشت، دست به بمباران ‏یک ساعت و 40 دقیقه ای شهر اندیمشک زد و 54 هواپیما این شهر را بمباران کردند. این طولانی ترین بمباران یک شهر ‏بعد از جنگ جهانی دوم بود و 400 شهید و700 مجروح در شهر اندیمشک برجا ماند.
رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال جمعه سوم آذرماه با دیدار دو تیم پدیده و نفت تهران آغاز می شود و در ادامه تیم های صنعت نفت آبادان با سپاهان، تراکتورسازی تبریز با سپیدرود رشت و استقلال خوزستان با پیکان تهران مصاف می کنند.
چهارم آذرماه نیز دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر مقابل هم صف آرایی می کنند که در مهمترین آنها پرسپولیس در شهر جم مهمان پارس جنوبی است و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی از گسترش فولاد میزبانی می کند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر