کد خبر: 33631
A

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال: پورغلامی برکنار نمی شود

«فریدون معینی» عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: اتفاقات در فوتبال وجود دارد و فعلا درباره برکناری «فرهاد پورغلامی» سرمربی تیم فوتبال جوانان صحبتی نشده و نباید هم مطرح شود.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال: پورغلامی برکنار نمی شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، وی امروز (چهارشنبه) در حاشیه نخستین همایش دبیران هیئت‌های فوتبال استان ها،‌ درباره عدم صعود تیم جوانان از مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: در رقابت های انتخابی برای صعود به جام جهانی فوتبال جوانان تیم های آرژانتین و هلند که چندین بار قهرمان جهان شده بودند نیز موفق به حضور در این رقابت ها در کشور هند نشدند. زیرا این نوسانات، پیروزی‌ها و شکست‌ها در فوتبال وجود دارد و باید در این مقطع بیشتر تیم حمایت شود.
رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی در تمام رده های سنی که در گذشته فعالیت کرده اند و هم اکنون نیز انجام وظیفه می کنند، هدفشان موفقیت است و به دنبال کم کاری نیستند. البته در یک مقطع زمانی نسلی از بازیکنان خوب می‌آیند و برای چند سال موفقیت‌های بزرگ دنیا را نصیب خودشان می‌کنند. مانند تیم ملی اسپانیا که در یورو و جام جهانی قهرمان شد. اما دیدیم که بعد از رفتن آن نسل از بازیکنانش در جام جهانی گذشته پنج گل از تیم هلند خورد.
معینی با اشاره به اینکه باید مسیر درستی برای پیشرفت در نظر گرفت، اظهار داشت: در این مسیر نیاز است با تعامل و اتحاد همه دست‌اندرکاران فوتبال به موفقیت رسید و گرد همایی دبیران هیات های فوتبال استانها نیز از جمله این فعالیت‌ها است که می تواند افکار را به هم نزدیک کند.
وی با اشاره به اینکه ابتدا باید تمام اطلاعات گردآوری شود و با تفکر پاسخگو باشیم گفت: نباید عجولانه مسائل را مطرح کنیم. بر همین اساس شنبه جلسه کمیته فنی برگزار می شود تا اعضای کادر فنی تیم زیر 19 سال گزارش‌ها کامل خود را در این خصوص ارائه دهند.
تیم فوتبال جوانان با هدایت « فرهاد پورغلامی» سرمربی تیم فوتبال جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا با دو تساوی مقابل اردن و سوریه و پیروزی مقابل تیم فلسطین موفق به صعود از مرحله مقدماتی نشد.
همایش یک روزه دبیران هیات های فوتبال استان ها با حضور «محمدرضا ساکت» دبیر کل فدراسیون فوتبال و سایر مسئولان این فدراسیون در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر