کد خبر: 33767
A

بازیکنان راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی پسران مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان دارای رده بندی جهانی چهارشنبه‌شب در تالار بدمینتون شهرستان سمنان پیگیری شد و بازیکنان راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها مشخص شد.

بازیکنان راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در بخش یک‌نفره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان، محمدامین علی اکبریان، محمد چارمالی، امیرحسین نورعلیان، علی حسین خانی، متین مقیمی، علی باستانی، مهدی انصاری و امیر جباری با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند که امروز پنجشنبه به رقابت‌های خود ادامه می‌دهند.
در قسمت دونفره و در مرحله اول، یک دیدار بین تیم های دونفره ایران با حضور علیرضا کرمی و علی باستانی و تیم دونفره افغانستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با پیروزی برابر حریف خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
پیش از این و عصر روز چهارشنبه در اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان دارای رده بندی جهانی در قسمت پسران در تالار اختصاصی بدمینتون سمنان و در پایان دور اول، بازیکنان راه یافته به دور دوم مشخص شدند که در دور اول سینا جاویدی، علی حسین خانی، متین مقیمی ، مهدی انصاری و علیرضا کرمی توانسته بودند با پیروزی برابر حریفان خود به دور دوم راه یابند.
در مهمترین دیدار دور اول پیروزی متین مقیمی بدمینتون باز سمنانی برابر حریف پاکستانی بود که توانست وی را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.
اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان در روزهای اول تا سوم آذر 96 با شرکت 37 بازیکن داخلی و خارجی در تالار اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار می شود.
استان سمنان با 37 هزار و 400 ورزشکار سازمان یافته، دارنده 2 پایگاه از هشت پایگاه استعدادیابی بدمینتون کشور، در رده ملی و در رده های سنی مختلف، هفت بدمنیتون باز دختر و 2 بدمینتون باز پسر دارد، و در این مسابقات علاوه بر تیم‌های خارجی، یک تیم از استان سمنان در کنار تیم منتخب جمهوری اسلامی حضور دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر