کد خبر: 33850
A

روادید آمریکا برای همه وزنه برداران صادر شد

با صدور تعداد دیگری از روادید آمریکا برای حضور کاروان وزنه برداری ایران در مسابقات جهانی دیگر مشکلی برای اعزام این تیم وجود ندارد.

روادید آمریکا برای همه وزنه برداران صادر شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، روز پنجشنبه از فدراسیون وزنه برداری، اواسط هفته جاری روادید گروه اول اعضای تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا صادر شد، ویزای تعداد دیگری از اعضای تیم نیز روز گذشته صادر شد تا ترکیب تیم اعزامی به مسابقات کامل شود.
درمرحله نخست رواید همه جز سهراب مرادی، علی میری، علی مرادی (رئیس فدراسیون) صادر شده بود و دیروز نیز که روادید این سه نفر تا تنها مجید عسگری (ذخیره) هنوز بماند که روادیدش 100 درصد صادر نشده است ام به نظر می رسد که به زودی این مشکل نیز رفع شود.
تا این لحظه ترکیب اصلی تیم (8 وزنه‌بردار اصلی) به همراه کادر فنی و مدیریتی فدراسیون مشکلی برای سفر به آمریکا نخواهند داشت.
براساس این گزارش به دلیل تعطیلی سفارت آمریکا در امارات تا یکشنبه هفته آینده، برنامه اعزام تیم با تغییراتی مواجه شد که با شرایط کنونی، تمام اعضای تیم ملی، بامداد سه‌شنبه تهران را به مقصد آناهایم ترک خواهند کرد.
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان 6 تا 14 آذرماه برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان با ترکیب کامل تیمی (8 وزنه‌بردار) به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر