کد خبر: 33900
A

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایتالیا: مقابل ایران خوب بازی کردیم

– سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایتالیا گفت: تیم فوتسال زنان ایران بسیار قدرتمند در دیدار امروز ظاهر شد اما تیم ما هم بازی بسیار خوبی را ارایه کرد و ما در آینده نزدیک قوی تر نیز خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایتالیا: مقابل ایران خوب بازی کردیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، روبرتو منیکلی روز پنجشنبه در حاشیه نخستین دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتسال زنان ایران و ایتالیا در سالن پیامبر اعظم تهران افزود: تیم ایتالیا در حال حاضر جزو پنج تیم برتر جهان است و از نظر جهانی نیز جایگاه دهم را در اختیار دارد اما ما برنامه هایی داریم که بزودی این تیم را به شرایط بهتری خواهد رساند.
منیکلی درپاسخ به سوال خبرنگاری در باره علت ارایه بازی خشن در این دیدار دوستانه و همچنین دو گل به خودی بازیکنانش گفت: بازیکنان من خشن بازی نکردن بلکه بازی قدرتمندانه و تکنیکی را به نمایش گذاشتند.
این سرمربی ایتالیایی در خصوص دو گل به خودی بازیکنانش هیچ پاسخی نداد.
نخستین دیدار تیم های فوتسال زنان ایران و ایتالیا عصر امروز (دوم آذرماه ) با نتیجه سه بر صفر به نفع ایران پایان یافت که جز گل دوم این دیدار که توسط سارا شیربیگی وارد دروازه ایتالیا شد دو گل دیگر توسط بازیکنان ایتالیا وارد دروازه این تیم شد.
فریبا محمدیان معاون وزیر ورزش و جوانان و لیلا صوفی زاده نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال و بیش از 600 هوادار فوتسال زنان این دیدار را از نزدیک تماشاکردند و قرار است دومین دیدار تدارکاتی ایران و ایتالیا فردا ساعت 15 در سالن پیامبر اعظم برگزار می شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر