کد خبر: 33924
A

مقابل پیکان به 3 امتیاز بازی نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به وضعیت جدول در بازی های باقی مانده تا نیم فصل، در مقابل پیکان به هر سه امتیاز نیاز داریم تا شرایط خود را بهبود دهیم.

مقابل پیکان به 3 امتیاز بازی نیاز داریم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عبدالله ویسی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پیکان در هفته سیزدهم اظهار کرد: شرایط کنونی تیم ما به شکلی است که اگر نتوانیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم در همین جای جدول باقی خواهیم ماند لذا باید تمرکز لازم را داشته باشیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که در بازی فردا محکوم به برد هستیم افزود: هر چند تیم پیکان در شرایط بسیار خوبی قرار دارد اما ما در خانه بازی می‌کنیم و باید با کمک هواداران یک روز سخت را برای آنها رقم بزنیم.
وی با اشاره به این که این بازی برای عکس پیکان برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد افزود: تیم ما در هفته های اخیر با مشکل روحی و روانی مواجه شده و تنها با برد می توانیم از این حالت خارج شویم. پیکان در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشت اما جلالی با استفاده از تجربه خود همه چیز را به روز اول برگرداند.
ویسی در ادامه به موضوع مالکیت باشگاه استقلال خوزستان نیز اشاره کرد و گفت: قبل از بازی اول در جام حذفی اعلام شد موسوی کارخانه را خریداری کرده است و به دنبال آن بازیکنان ما روحیه خوبی گرفتند و توانستند تیم ملوان را آن هم در انزلی از جام حذفی کنار بزنند و در ادامه توانستیم بازی 6 امتیازی با سیاه‌ جامگان را ببریم.
وی ادامه داد: پس از آن دوباره اعلام شد مشکلاتی در مورد آمدن موسوی به وجود آمده و باعث شد روحیه تیم‌ مجددا خراب شود و بازی 6 امتیازی را به گسترش فولاد باختیم اما به تازگی با خبر شدیم که با کمک وزیر ورزش و استانداری خوزستان کارخانه تحویل موسوی شد و کارهای نهایی این انتقال انجام شده و باشگاه‌ استقلال خوزستان بعد از مدتها مالک خوزستانی پیدا کرده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر