کد خبر: 34049
A

قعله نویی : باید در جدول لیگ برتر جایگاه بهتری داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: جایگاه فعلی ذوب آهن در لیگ برتر بر اساس توانمندی هایمان نیست و باید جایگاه بهتری داشته باشیم.

قعله نویی : باید در جدول لیگ برتر جایگاه بهتری داشته باشیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امیرقلعه نویی روزجمعه در نشست خبری پیش از دیداربا فولاد خوزستان افزود: برابر فولاد خوزستان بازی سختی پیش رو داریم، این تیم با برنامه است اما فراموش نشود که ما ذوب آهن هستیم و در خانه خود بازی می کنیم.
وی با اشاره به دیدار قبلی این تیم و پیروزی مقابل سپید رود گفت: در دقایق پایانی سپید رود را بردیم اما نباید کار ما به آنجا کشیده می شد، از سعید آذری تشکر می کنم که مثل یک پدر بالای سر تیم ایستاد و از تیم حمایت کرد.
قلعه نویی در خصوص وضعیت رجب زاده کاپیتان این تیم گفت: این بازیکن به جمع پیوسته و امیدواریم به زودی شرایط کامل را برای ادامه مسابقات پیدا کند.
وی افزود: یکی از مشکلات ما این بود که باید تفکرات بازیکنان را تغییر می دادیم و خوشحالم که توانستیم این نگرش و شیوه بازی را تغییر دهیم.
سرمربی ذوب آهن با اشاره به جایگزینی ذوب آهن به جای نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اکنون تیم های پاس، راه آهن، دارایی، شاهین و بانک ملی کجا هستند، فوتبال ما از زمانی ضربه خورد که سیاست وارد فوتبال شد.
وی افزود: مدیرانی آمدند که بیشتر به فکر سیاست بودند تا به فکر ورزش، جامعه و مردم و این باعث شد که سرنوشت این تیم های برتر فوتبال ایران به اینجا برسد.
وی افزود:به طور قطع بازی کردن در آسیا خیلی راحت تر از بازی کردن در لیگ ایران است چون در زمین های مناسب و با وجودانگیزه های بازیکنان راحت تر می توان در آسیا بازی کرد.
قلعه نویی همچنین با انتقاد از تقویم لیگ برتر گفت: از مسئولان سازمان لیگ می خواهم شرایط برنامه لیگ برتر را با توجه به شرایط تیم های شهرستانی تنظیم کنند چون تقویم لیگ با توجه به تعطیلی و فشردگی تنها به ضرر تیم های شهرستانی است و با تغییر شرایط آب و هوایی این موضوع بیشتر نمود پیدا خواهد کرد.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و فولادخوزستان روز شنبه چهارم آذرماه 96 در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر