کد خبر: 34086
A

کمالوند:دیدار صنعت نفت و سپاهان بهترین دیدار نیم فصل بود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی برابر سپاهان اصفهان گفت:این دیدار به لحاظ کیفی بهترین بازی نیم فصل بود زیرا موقعیت های زیادی روی دروازه ها بوجود آمد.

کمالوند:دیدار صنعت نفت و سپاهان بهترین دیدار نیم فصل بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فراز کمالوند عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان اظهار کرد: این دیدار جزو بازی هایی بود که توپ کمتر در میانه میدان بود و بیشتر توپ روی دروازه ها به حرکت در می آمد.
وی افزود:سپاهان تیمی نیست که به راحتی سه گل دریافت کند ولی ما امروز اینکار را انجام دادیم تا ثابت شود پیروزی در جام حذفی برابر این تیم شانسی نبود.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:امروز هم بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی داشتند ولی مسعود ابراهیم زاده، حسین بغلانی، کرار و علی عبدالله بهترین بازیکنان صنعت نفت بودند.
کمالوند با ابراز رضایت از عملکرد کرار گفت:کرار بازیکنی است که در فوتبال ایران بی همتاست و حضورش به تیم کمک زیادی کرده است.
وی با اشاره به مشکلات مالی صنعت نفت اظهار کرد:با توجه به مشکلات مالی که داریم در نیم فصل نمی توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم.
سر مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: تا پایان فصل در صنعت نفت می مانم زیرا این تیم با این مشکلات راه سختی پیش رو دارد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته سیزدهم لیگ برتر با نتیجه سه بر 2 میهمانش سپاهان اصفهان را شکست داد تا با 17 امتیاز به رده ششم جدول رده بندی صعود کند.
/6068
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر