کد خبر: 34088
A

جلالی: استقلال خوزستان ایثارگرانه بازی کرد و پیروز شد

سرمربی تیم پیکان گفت: تیم استقلال خوزستان بر خلاف بازی های قبل خود با ایثار و گذشت بازی کرد و پیروز شد که باید به آن ها تبریک گفت.

جلالی: استقلال خوزستان ایثارگرانه بازی کرد و پیروز شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مجید جلالی جمعه شب پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: در این دیدار نیمی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم و نتوانستیم آن گونه که باید بازی کنیم در حالی که حریف با تمام توان در مقابل ما قرار گرفت و بازی را به نفع خود به پایان رساند.
سرمربی تیم پیکان با بیان این که در این بازی شانس های گلزنی بسیاری داشتیم که نتوانستیم به خوبی از آن ها استفاده کنیم افزود: در فوتبال قانونی وجود دارد که وقتی گل نزنی حتما گل خواهی خورد که این امر شامل حال تیم ما شد.
وی با اشاره به این که امروز، روز پیکان نبود و نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم افزود: تیم ما در دو بازی گذشته تنها یک امتیاز گرفته است در حالی که در هر دو بازی موقعیت های زیادی بر روی دروازه حریف خلق کردیم که اگر به خوبی استفاده می کردیم حتی می‌توانستیم صدرنشین جدول باشیم.
جلالی با اشاره به این که استقلال خوزستان در این دیدار فوق‌العاده ظاهر شد افزود: این تیم نسبت به تمام بازی‌های قبلش در این فصل، بهتر بازی کرد و تلاششان از ما بیشتر بود و مزد خود را گرفتند.
وی گفت: آن ها با توجه به موجودی که در اختیار دارند به خوبی بازی کردند و از تک موقعیت های خود بهره لازم را بردند.
وی با بیان این که باید اعتماد به نفس خوبی را که در تیم به وجود آمده حفظ کنیم افزود: امیدواریم در ادامه راه و با بازگشت هشت بازیکن اصلی مان بتوانیم به سیر صعودی خود در رقابت ها ادامه دهیم اگر چه جوانانی داریم که دست کمی از بازیکنان اصلی ندارند.
دیدار بین دو تیم اسقلال خوزستان و پیکان تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر با برتر یک بر صفر آبی های خوزستان به پایان رسید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر