کد خبر: 34097
A

موفقیت تیم تنیس روی میزایران درنخستین روز رقابت های رده سنی پرتغال

رقابت های تور جهانی تنیس روی میز در رده های سنی نوجوانان و جوانان در دو بخش دختران و پسران به میزبانی کشور پرتغال درحال برگزاری است که تیم اعزامی ایران در نخستین روز این مسابقات در بیشتر دیدارهای خود موفق به پیروزی شدند.

موفقیت تیم تنیس روی میزایران درنخستین روز رقابت های رده سنی پرتغال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز جمعه فدراسیون تنیس روی میز، در ادامه این رقابت ها، تنیس بازان ایران در بخش تیمی جوانان، نوجوانان وهمچنین انفرادی نوجوانان به میدان رفتند که در بخش تیمی جوانان پسر ایران سه بر صفر اسپانیا را شکست داد و در رده سنی نوجوانان تیم ایران با همین نتیجه سوئد را از پیش رو برداشت.
در بخش تیمی جوانان دختر نیز تیم‌مشترک ایران و ازبکستان با نتیجه سه بر صفر مقابل میزبان به پیروزی رسید و تیم نوجوانان دختر هم سه بر دو برابر اسپانیا به برتری رسیدند.
در بخش انفرادی نوجوانان، پریناز حاجیلو با دو پیروزی در مقابل اسپانیا و پرتغال، شیما صفایی با یک شکست نزدیک از بلژیک و یک پیروزی مقابل پرتغال و سید محمد موسوی طاهر با یک پیروزی مقابل اسپانیا کماکان شانس اول صعود از گروه های مقدماتی محسوب می شوند.
همچینن محمد امین صمدی نفر نخست نونهالان کشورمان در رشته تنیس روی میز در نخستین بازی خود از مرحله مقدماتی مسابقات انفرادی بخش هوپس، با پیروزی سه بر یک مقابل حریف پرتغالی، گام اول را محکم برداشت.
این نونهال 11 ساله کشورمان در ادامه این رقابت ها باید به مصاف ورزشکارانی از کشورهای ‌آمریکا و بلژیک برود.
رقابت های تنیس روی میز نوجوانان و جوانان تور بین المللی پرتغال در دو بخش دختران و پسران ازروز چهارشنبه اول آذرماه آغاز شده است و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.
تیم اعزامی ایران با 9 بازیکن در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان دختر و پسر در این رقابت ها شرکت کرده است که در بخش نوجوانان پرینازحاجیلو، شیما صفایی، محمد موسوی و محمدامین صمدی حضور دارند و در بخش جوانان نیز مهشید اشتری، فاطمه جمالی فر، امین احمدیان، حمید شمس و امیررضا عباسی با هدایت میعاد مکیف و آزاده سرافراز اعزام شده اند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر