کد خبر: 34099
A

رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان روز شنبه آغاز می شود

رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان فردا شنبه به مدت دو روز در کشور لهستان آغاز می شود و تیم امید کشتی آزاد ایران در نخستن روز این رقابت ها در چهار وزن 57، 61، 86 و 125 کیلوگرم به مصاف حریفان می روند.

رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان روز شنبه آغاز می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز جمعه فدراسیون کشتی، مراسم وزن کشی چهار وزن نخست این رقابت ها برگزار شد که نتایج آن به این شرح است:
در وزن 57 کیلوگرم که 25 نفر شرکت کرده اند، رضا اطری در دور نخست به مصاف کازویا کویاناگی از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده پرویز ابراهیم اف از آذربایجان و داتون فیکس از آمریکا مصاف می دهد.
در وزن 61 کیلوگرم که 17 کشتی گیر حضور دارند، ایمان صادقی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با شوتا فارتنادزه از گرجستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور سوم با برنده اسلام دودایف از روسیه و رندی ووک از سوئیس مبارزه می کند.
در وزن 86 کیلوگرم که 21 نفر حاضرند، علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف علیخان جبرائیلوف از روسیه می رود. کریمی در صورت پیروزی بر این حریف با برنده ساموئل بروکس از آمریکا و نماینده رژیم اشغالگر قدس روبرو می شود.
در وزن 125 کیلوگرم هم 17 نفر روی باسکول رفته اند که امین طاهری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با کامیل کاسکیولک از لهستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران مغولستان و فنلاند می رود.
همچنین در وزن های 65، 70، 74 و 97 کیلوگرم تیم کشتی آزاد زیر 23 سال ایران در دومین روز این مسابقات به مصاف حریفان خواهد رفت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر