کد خبر: 34159
A

تاکید دبیر کل فدراسیون فوتبال به ساخت ورزشگاه های ساحلی در استان ها

محمد رضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: استعدادهای فوتبال ساحلی در سراسر کشور با سرعتی خوبی در حال پیشرفت است که باید با کمک یکدیگر با ساخت ورزشگاه‌های ساحلی در استان‌ها برای پاسخگویی به این ظرفیت اهتمام بورزیم.

تاکید دبیر کل فدراسیون فوتبال به ساخت ورزشگاه های ساحلی در استان ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز شنبه فدراسیون فوتبال، ساکت در جلسه هم اندیشی و توجیهی روسای کمیته فوتبال ساحلی استان ها در محل هتل آکادمی ملی فوتبال افزود: رویکرد فدراسیون در شش ماهه دوم هویت بخشی به تمام کمیته‌های هیات فوتبال استان‌ها است و معتقدیم هیات ‌ها با برنامه ‌ریزی و هدف‌ گذاری در مسیر رشد و توسعه فوتبال گام برمی‌دارند و در بخش اجرا، اداره، پاسخگویی و نظارت، پیگیری و اقدام بازوی اجرایی فدراسیون در استان ها هستند.
وی گفت: این ارتباط مستمر کمیته ‌های فدراسیون با کمیته ‌های همنام خود در هیات فوتبال ‌ها می‌تواند در توسعه و رشد آن کمک به سزایی داشته باشد و در تلاش هستیم در آینده این نشست‌ ها را با کمیته ‌های آموزش، داوران، پزشکی، جوانان و روابط عمومی برگزار کنیم.
دبیر کل فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه فوتبال ساحلی رشد چشمگیری داشته است، اظهار داشت: نگاه فدراسیون به فوتبال ساحلی نگاه راهبردی است به طوری که سازمان جهانی فوتبال ساحلی مهمترین رویداد بین‌المللی طی یک سال گذشته که در ایران برگزار شد را در تقویم جهانی خودش ثبت کرده است. البته از هیات فوتبال استان یزد و بوشهرکه قهرمانان ساحلی زیادی را پرورش داده و در میزبانی مسابقات بین‌المللی پیش قدم هستند، تشکر می کنم.
در این نشست یک روزه گزارش عملکرد کمیته فوتبال ساحلی در سال جاری، برنامه ها و اهداف فوتبال ساحلی کشور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر