کد خبر: 34196
A

بانوان کماندار برتر استان فارس شناخته شدند

هشتمین دوره مسابقات تیراندازی با کمان بانوان استان فارس به منظور شرکت در رقابت های کشوری برگزار شد و نفرات برتر شناخته شدند.

بانوان کماندار برتر استان فارس شناخته شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این مسابقات که شنبه در شهرستان مرودشت برگزار شد 65 کماندار در رشته ریکرو و کامپوند در چهار رده سنی با هم به رقابت پرداختند.
در رشته کامپوند رده سنی بزرگسالان، زهرا مرادیان از جهرم به مقام قهرمانی رسید، فریده شمسی و فاطمه توکلی از شیراز به ترتیب دوم و سوم شدند و در رده جوانان مژده کشاورز از شیراز و طیبه تقی زاده از جهرم اول و دوم شدند.
همچنین در همین رشته و در رده نوجوانان، نگار رحمانیان و فاطمه تقی زاده از جهرم به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و در رده نونهالان آنوشا امینی از ارسنجان عنوان نخست را کسب کرد، ملیکا قنبری از شیراز بر سکوی دوم ایستاد و ویانا منصوری هم از شیراز سوم شد.
در رشته ریکرو رده بزرگسالان ، زهره رابو، طیبه ریحانی و مریم خادمی هر سه از شیراز عنوان اول تا سوم را کسب کردند، در رده جوانان محدثه زارع از شیراز مدال طلا گرفت، مریم فروزان از شیراز و آنیتا دهقانیان از مرودشت در رده نوجوانان اول و دوم شدند.
همچنین در رده نونهالان آوا موچانی از شیراز نشان طلا را برگردن آویخت، دریا فلاحی از شیراز مدال نقره گرفت و پرنیان خورشیدی هم از شیراز نشان برنز را به خود اختصاص داد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر