کد خبر: 34250
A

بی پولی مشکل این روزهای تیم فوتسال بانوان استقلال ساری

بی پولی این روزها باعث شده تا تیم فوتسال بانوان استقلال ساری عطای حضور در مسابقات لیگ برتر بانوان فوتسال باشگاه های کشور را به لقایش بخشد.

بی پولی مشکل این روزهای تیم فوتسال بانوان استقلال ساری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بازیکنان تیم استقلال ساری به دلیل پرداخت نشدن دستمزدشان، در یک هفته گذشته در تمرینات گروهی این تیم حاضر نشدند و سرپرست تیم ساروی درخواست کناره گیری از لیگ برتر فوتسال را مطرح کرده است.
با گذشت شش هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان ایران تاکنون بازیکنان تیم استقلال ، هیچ دستمزدی دریافت نکردند ودر مقابل نامعلوم بودن آینده این تیم در هفته های پیش رو، ادامه لیگ را برای بازیکنان غیربومی وسرپرست این تیم با چالش ومشکل بزرگی مواجه کرده است.
سرپرست تیم فوتسال استقلال ساری با تایید مشکلات پیش آمده برای تیمش درگفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: برای امروز شنبه قرار بود که نامه اعلام کناره گیری از ادامه مسابقات لیگ را به هیات فوتبال استان تسلیم کنیم که با وساطت آقای ' حسن صفری' از خیران به نام مازندران وشهرستان ساری وکمکی که از تیم ما در بازی هفته هفتم خواهد داشت، فعلا از دادن نامه به هیات فوتبال استان صرف نظر کردیم.
رعنا محمدی افزود: از پیش از آغاز فصل، با دلخوشی وامید بسیاری از حامیان مالی وارد مسابقات لیگ شدیم ومتاسفانه هیچ یک از آنها در حد انتظار حمایت نکردند.
وی با بیان اینکه تیم استقلال ساری، تنها تیم لیگ برتری فوتسال بانوان درمازندران است وانتظار است که ازاین تیم حمایت شود، ادامه داد، پیگیری ومراجعه زیادی برای دریافت کمک وحمایت از تیم استقلال ساری ازمسئولان هیات فوتبال، اداره کل ورزش وجوانان و دستگاه های اجرایی مازندران داشتیم، اما متاسفانه کمکی دریافت نکردیم.
سرپرست تیم استقلال ساری گفت: برای مسئولان ورزشی وهیات فوتبال مازندران بود ویا نبود تیم های لیگ برتری خیلی اهمیتی ندارد، چه برسد که آنها بخواهند از تیم استقلال ساری در لیگ برتر فوتسال بانوان حمایت کنند.
محمدی افزود: درسال های گذشته تیم بازرگانی امیرنوشهر در لیگ برتر حضور داشت که به علت مشکلات مالی انصراف داد و متاسفانه برکسی این انصراف فرقی نکرده و کسی هم خبر از این تیم نمی گیرد.
** ریالی به بازیکنان پرداختی نداشتیم
محمدی با بیان اینکه ادامه شرایط حضور وهزینه های برگزاری مسابقات در خانه وحتی بیرون از خانه برای رویارویی با حریفان بدون پول وهزینه های شخصی سخت وغیرقابل تحمل شده ادامه داد: متاسفانه درحالی که به بازیکنان با شرایط پیش آمده حتی ریالی پرداخت نکرده بودیم، برای بازیکنان غیربومی این تیم هم اقامت در ساری و حتی اسکان دادن آنها مشکل ساز شده بود، تاجایی که خودم به عنوان سرپرست تیم برخی هزینه ها را شخصا تقبل کرده بودم و واقعا ادامه این شرایط مقدور نبود.
وی اضافه کرد: متاسفانه در هفته گذشته تمرینات تیم بدون حضور غیربومی ها وفقط با حضور 4 نفر برگزار شد و برای تیمی که قصد دارد، بازی هفته هفتم را برابرنفت طلاییه در تهران برگزار کند، اصلا خوب نیست ونمیدانم که با چه شرایط وروحیه ای به مصاف این تیم برویم.
سرپرست تیم استقلال ساری با بیان اینکه امیدواریم مسئولان ورزشی، هیات فوتبال واداره کل ورزش وجوانان مازندران هرچه زودتر به کمک تیم وحفظ سهمیه فوتسال لیگ برتر بانوان استان بیایندگفت: حفظ سهمیه وماندن در لیگ افتخار بسیاری از تیم های استان ها هست و امیدواریم مسئولان مازندرانی وحامیان بخش خصوصی تا فرصت کم باقیمانده به کمک تیم استقلال ساری بیایند.
تیم استقلال ساری که از 6بازی گذشته اش با 4 امتیاز در رده یازدهم جدول دوازده تیمی این رقابت ها قرار دارد، در هفته هفتم این رقابت ها روز سه شنبه 7 آذرماه در تهران میهمان تیم نفت طلایه است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر