کد خبر: 34294
A

شطرنج زیر 20 سال جهان؛ خادم الشریعه بدون موفقیت به کار خود پایان داد

نمایندگان شطرنج ایران عصر شنبه پس از 11 دور بازی در رقابت های قهرمانی زیر 20 سال جوانان جهان در ایتالیا بکار خود پایان دادند و استاد بین المللی «سارا سادات خادم الشریعه» بخت دوم قهرمانی در این رقابت با ٦،٥امتیاز در جایگاه بیستم ایستاد.

شطرنج زیر 20 سال جهان؛ خادم الشریعه بدون موفقیت به کار خود پایان داد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز شنبه تارنمای رسمی رقابت های جهانی ایتالیا، این رقابت ها که از 22 آبان ماه در شهر تارویسیو ایتالیا در دو بخش دختران و پسران و در 11 دور به روش سوئیسی آغاز شده بود، امروز به کار خود پایان داد.
در آخرین دور این رقابت ها نمایندگان ایران به مصاف حریفانی از هند، مجارستان و ارمنستان رفتند که «آرین غلامی» در مصاف با بهاراداکوتی هارشا با درجه بین المللی 2445از هند تساوی کرد
وی با پنج پیروزی ،سه تساوی و سه شکست ٦،٥امتیاز گرفت و در جایگاه ٢٨ جدول رقابت ها ایستاد
استادبین المللی «سارا خادم الشریعه» با درجه بین المللی 2419 و بخت دوم قهرمانی در این رقابت ها، نیز مقابل زسوز ترجی با درجه بین المللی 2170 از مجارستان به پیروزی رسید. خادم الشریعه در مجموع 11دور رقابت در مجموع پنج پیروزی، سه تساوی و سه شکست ٦،٥امتیازی شد.
«محدثه علیجان زاده» نیز برابر سیرانوش ژوکاسیان با درجه بین المللی 2207 از ارمنستان شکست خورد. وی در مجموع چهار پیروزی و چهار شکست و دو تساوی پنج امتیاز گرفت و در جایگاه ٥٣ ایستاد.
همچنین ژانسایا عبدومالیک از قزاقستان قهرمان شد و شطرنجبازانی از روسیه و آمریکا بر سکوی دوم و سوم این رقابت ها ایستادند.
در بخش مردان نیز «آرین غلامی» با شش و نیم امتیاز در رده ٢٨ جای گرفت. در این بخش «آرین طاری» ستاره نروژی ایرانی تبار با هشت و نیم امتیاز قهرمان شد و شطرنجبازان ارمنستان و هند نیز دوم و سوم شدند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر