کد خبر: 34324
A

شفر: هدفم رساندن استقلال به بالاترین سطح فوتبال آسیا است

«وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: هدفم از حضور در استقلال رساندن این تیم به بالاترین سطح فوتبال در ایران و آسیا است و لازمه آن در کنار تمرکز بازیکنان به بازی فوتبال، حمایت است.

شفر: هدفم رساندن استقلال به بالاترین سطح فوتبال آسیا است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، وی شنبه شب پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پس از پایان بازی افزود: البته نمی دانم آخرین باری که یک تیم باشگاهی از ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت کی بود و ولی بازی خوب بازیکنان هر تیم باشگاهی به ویژه استقلال سبب موفقیت تیم ملی و حضور موفق آنها در جام جهانی روسیه می شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه صحبت کردن در باره بازی که هواداران در آن حضور نداشتند، سخت است، اظهار داشت: اینکه در این دیدار فقط خبرنگاران حضور داشته باشند، حرفه ای نیست. ولی در نیمه نخست خوب بازی نکردیم و ضربات نهایی خوب زده نشد. اما در نیمه دوم نه تنها فرصت های زیادی را داشتیم، بلکه دو گل نیز به ثمر رساندیم و سه امتیاز این دیدار را کسب کردیم.
شفر ادامه داد: پیش از این روز گذشته یکی از خبرنگاران در نشست خبری پیش از بازی گفته بود چرا از سانترهای بلند استفاده نمی کنیم؟ اما باید بگویم در فوتبال تنها سانتر از جناحین سبب موفقیت نمی شود، بلکه باید از تمام تاکتیک های لازم در جهت موفقیت تیم بهره برد. زیرا اگر تنها سانتر از جناحین پیروزی به همراه داشت، تیم استقلال مقابل العین شش گل دریافت نمی کرد یا پرسپولیس مقابل الهلال با چهار گل در لیگ قهرمانان آسیا شکست نمی خورد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تمجید از عملکرد «فرشید اسماعیلی» در این دیدار اظهار داشت: اسماعیلی در این دیدار که هیچ هواداری در ورزشگاه نبود کار بزرگی انجام داد و از این موضوع خوشحالم. البته پیش از این درخواست حضور هواداران و تعلق گرفتن عواید آن به زلزله زدگان غرب کشور را داشتیم که به هر حال با آن موافقت نشد.
وی درباره تعویض «داریوش شجاعیان» در ابتدای نیمه دوم گفت: شجاعیان در سمت راست زمین بازی می کرد و از وی می خواستیم گاهی اوقات به سمت داخل بازی کند که در اجرای آنچه مد نظر داشتم، موفق نبود. البته عملکرد همه همچنین شجاعیان خوب بود و دلیل نیمکت نشینی «سجاد شهباز زاده» هم در این دیدار به دلیل از دست دادن موقعیت های گلزنی در بازی قبلی نبود. بلکه تاکتیک تیم در این بازی ارسال از جناحین در نیمه دوم بود که باید «علی قربانی» این وظیفه را انجام می داد و قطعا روزهای خوبی در انتظار سجاد خواهد بود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر