کد خبر: 35484
A

نارضایتی وزنه برداران جهان از میزبانی آمریکایی ها

بیشتر تیم های شرکت کننده در مسابقات وزنه برداری جهانی که در آناهایم کالیفرنیا برگزار می شود، از وضعیت میزبانی آمریکا ابراز نارضایتی کردند.

نارضایتی وزنه برداران جهان از میزبانی آمریکایی ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیم وزنه برداری کشورمان که شامگاه سه شنبه وارد آمریکا شد، همراه با سایر تیم های شرکت کننده در این دور از مسابقات جام جهانی، با مشکلاتی روبه رو بود که البته با پیگیری های مکرر دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران و مسئولان فدراسیون وزنه برداری تا حد زیادی برطرف شده است.
اعضای این تیم که خود را برای روز یکشنبه آماده می کنند، علاوه بر مشکلاتی که در هنگام ورود به فرودگاه ال ای ایکس پشت سر گذاشتند، از وضعیت سرویس دهی و غذا که باید توسط میزبان فراهم شود، گلایه مند بودند.
البته وضعیت نامساعد غذائی و دیگر ضعف های برنامه ریزی میزبان همه تیم های حاضر در این مسابقات را دربرگرفته است به گونه ای که یکی از اعضای شرکت کننده اروپایی اظهار کرد دیگر برای مسابقات به آمریکا نخواهم آمد.
در عین حال، تمرین مداوم و خستگی ناپذیر تیم وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ وقفه ای ادامه داشته و امید می رود با حمایت هموطنان ایرانی مقیم منطقه کالیفرنیا در روزهای یکشنبه و سه شنبه شاهد بر افراشته شدن پرچم و پخش سرود غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران در محل مسابقات وزنه برداری جهانی در آناهایم کالیفرنیا باشیم.
اعضای تیم ملی وزنه برداری در این تمرین ها رکوردهای پیشین خود را تکرار کردند و به گفته مربیان از امشب تا روز مسابقات تمرین های ساده تری را دنبال خواهند کرد.
در حین یکی از این تمرین ها، کیانوش رستمی از ناحیه زانو دچار مشکل شد اما پزشک تیم و اعضای کادر فنی معتقدند که آسیب دیدگی نگران کننده نیست و او در روز یکشنبه با آمادگی کامل در این مسابقات حضور خواهد یافت.
رقابت های وزنه برداری قهرمانی سال 2017 جهان با حضور 328 وزنه بردار زن و مرد از 68 کشور از سه شنبه 7 آذرماه به میزبانی آناهیم کالیفرنیا با رقابت دسته 48 کیلوگرم زنان راس ساعت 21:30 شب آغاز شد.
در این دوره از مسابقات 143 شرکت کننده زن از 45 کشور و 185 وزنه بردار مرد از 59 کشور با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت در روز چهارشنبه 15 آذرماه با برگزاری اوزان سنگین وزن خاتمه می یابد.
در بخش مردان 7 تیم ( ایران، آمریکا، ازبکستان، تایلند، کره جنوبی، آلمان و کلمبیا) با ترکیب کامل (8 وزنه بردار) در این مسابقات حضور پیدا کرده اند.
با اعلام رکورد ورودی تمامی شرکت کنندگان حاضر در مسابقات بزرگسالان جهان و مشخص شدن رکوردهای نهایی آنها، وضعیت وزنه برداران حاضر در این رقابتها مشخص شد.
برهمین اساس کیانوش رستمی به همراه پرز مندز از شیلی با رکورد ورودی 380 کیلوگرم در صدر دسته 85 کیلوگرم قرار دارد.
سهراب مرادی با رکورد ورودی 405 کیلوگرم در صدر دسته 94 کیلوگرم ایستاده است.
در دسته 105 کیلوگرم ایوان افریموف ازبکستانی با رکورد ورودی 410 کیلوگرم صدرنشین است.
بهداد سلیمی، سعید علی حسینی و لاشا تالاخادزه با رکورد ورودی 450 کیلوگرم در صدر جای گرفته اند.
کیانوش رستمی و علی میری دو ملی پوش دسته 85 کیلوگرم، نخستین وزنه برداران کشورمان هستند که روز یکشنبه 12 آذر راس ساعت 11:55 به وقت آناهیم (دوشنبه 3:25 بامداد به وقت تهران) به روی تخته خواهند رفت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر