کد خبر: 35520
A

کی روش: به تهدیدها اهمیت نمی دهم/تیم ایران شایسته حمایت کامل است

'کارلوس کی روش'، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: به تهدیدها اهمیتی نمی دهم. هواداران و بازیکنان ایرانی شایسته حمایت کامل در روند آماده شدن برای جام جهانی روسیه هستند.

کی روش: به تهدیدها اهمیت نمی دهم/تیم ایران شایسته حمایت کامل است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از خبرگزاری رویترز، مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه، جمعه شب در کاخ کرملین شهر مسکو برگزار شد و 32 تیم حاضر حریفان خود را شناختند. در این قرعه کشی تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه شد.
کی روش پس از مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 در مسکو، با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: هدفم این است که بگویم ایران به آمادگی های ویژه در داخل نیاز دارد.
کی روش با اشاره به تهدیدهای مسئولان فدراسیون، افزود: تهدیدها و تلاش آنها برای ساکت کردن من، برایم اهمیتی ندارد. هواداران و بازیکنان ایرانی شایسته تدارکات ویژه برای جام جهانی هستند. برای کسب افتخار به برنامه های تدارکاتی ویژه نیاز داریم.
سرمربی تیم ایران خاطر نشان کرد: آنها می توانند مرا اخراج کنند، اما برایم مهم نیست. الان وقت حرف زدن و بیان دیدگاهم است، زیرا هواداران و بازیکنان ایرانی شایسته حمایت کامل در روند آماده شدن برای این رقابت هاست.
به نوشته رویترز، درگیری کی روش با مقامات فوتبال ایران از زمانی شروع شد که تیم ایران به جام جهانی روسیه صعود کرد و کی روش خواستار حمایت ملی و لجستیکی برای تیم خود شد.
کی روش درباره قرعه کشی جام جهانی و وظیفه پیش روی تیمش گفت: نتیجه قرعه کشی بسیار هیجان انگیز و جالب است و بهتر از این نمی توانست باشد. بازی برابر اسپانیا، پرتغال و مراکش فرصتی عالی برای بازیکنان ماست تا علت حضور خود را در جام جهانی و به ویژه استحقاق خود را برای این حضور نشان دهیم.
وی افزو: مطمئن هستم ما عالی عمل خواهیم کرد. ما مانند همیشه در رقابت ها شرکت می کنیم و اینکه در هر بازی چه اتفاقی خواهد افتاد، مهم نیست. مطمئن هستم هواداران ما به این تیم افتحار خواهد کرد و از آن رضایت خواهند داشت.
کی روش در پایان گفت: اطمینان دارم بازیکنان از بازی برابر پرتغال، اسپانیا و مغرب بسیار هیجان زده هستند، زیرا این فرصتی منحصربفرد و نادر برای بازی تیم ایران برابر چنین بازیکنان و تیم های بزرگی است.
رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گویی در واکنش به صحبت‌های کی‌روش در مواجهه با خبرنگاران ایرانی بعد از قرعه کشی جام جهانی در مسکو،مبنی بر اینکه «فدراسیون فوتبال او را تهدید کرده که با رسانه‌های ایرانی مصاحبه نکند»، یادآورشد: نامه تهدیدآمیزی نبود، من روز جمعه نامه ای برای کی روش نوشتم و نامه‌ای هم قبلاً نوشته بودم، چون کی‌روش روز پنجشنبه با خبرنگاران ایرانی که در مسکو بودند، صحبت نکرده بود. به همین‌خاطر خواستم یک توضیحاتی بدهم و یادآوری کنم که ایشان به قرار داد خود عمل کرده و در مصاحبه های خود فقط پیرامون مسائل فنی صحبت کرده و از اظهار نظر درمورد مسائل غیر فنی خودداری کند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر