کد خبر: 35541
A

تقابل مدعیان کشتی آزاد در جام باشگاه های جهان

چهارمین دوره کشتی آزاد جام باشگاه های جهان درحالی روزهای 16 و 17 آذر در تهران با حضور 13 تیم داخلی و خارجی برگزار می شود که تعداد زیادی از مدعیان در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان با حضور کشتی گیران مدعی داخلی و خارجی روزهای پنج شنبه و جمعه 16 و 17 آذرماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.
13 تیم شامل سه تیم داخلی بیمه رازی جویبار، ایزی پایپ کاشان، ستارگان ساری و تیم های باشگاهی از کشورهای آمریکا، کانادا، مجارستان، بلغارستان، گرجستان قزاقستان، قرقیزستان، هند، مغولستان و تاجیکستان در این رقابت ها حضور دارند.
در چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان بزرگانی همچون کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان، لوگان استیبر قهرمان جهان (آمریکا)، عبدالرشید سعدالله یف قهرمان جهان و المپیک، ختیگ تسابالوف، انور گودیف نایب قهرمان المپیک (روسیه) و سایر کشتی گیران عنوان دار از کشورهای خارجی و تعدادی از آزادکاران سرشناس و مدال دار ایرانی همچون کمیل قاسمی سبب شده که این رقابت ها از جذابیت زیادی برخوردار باشد.
البته به نظر می رسد مبارزه «عبدالرشید سعدالله یف» قهرمان جهان و المپیک از کشور روسیه که به تازگی جذب بیمه رازی شده است با کایل اسنایدر، گل سرسبد کشتی های جام باشگاه های جهان باشد.
سعدالله یف و کایل اسنایدر هر دو مدال طلای وزن های 86 و 97 کیلوگرم بازی های المپیک ریو را در کارنامه دارند؛ اما آزاد کار روس بعد از المپیک تغییر وزن داد و کشتی این دو نفر در فینالی بسیار جذاب و دیدنی رقابت های قهرمانی سال 2017 جهان در فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند که اسنایدر آمریکایی حریف خود را شکست داد.
تایتان مرکوری نماینده آمریکا در جام باشگاه های جهان، قهرمان سال گذشته این رقابت ها است که سال 2016 در اوکراین برگزار شد و با ترکیبی از بهترین کشتی گیران خود به ایران سفر خواهد کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر