کد خبر: 35568
A

یک بانو سکاندار هیات تیراندازی چهارمحال و بختیاری شد

'مریم سلطانی' روز شنبه به عنوان رئیس هیات تیراندازی چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

یک بانو سکاندار هیات تیراندازی چهارمحال و بختیاری شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مریم سلطانی سومین زن در چهارمحال و بختیاری است که به عنوان رئیس هیات ورزشی انتخاب می شود.
وی در مجمع انتخاب رئیس هیات تیراندازی چهارمحال و بختیاری که با حضور رئیس فدراسیون این رشته ورزشی برگزار شد، موفق به کسب 11 رای از 17رای ماخذه شد و برای 4 سال سکان هیات تیراندازی را در دست گرفت.
رئیس فدراسیون تیراندازی چهارمحال و بختیاری گفت: وظیفه رئیس هیات، رسیدگی به همه شهرستان ها و استعدادیابی و گسترش این رشته در هر 9 شهرستان است.
علی دادگر در این مجمع افزود: فدراسیون تیراندازی به همان اندازه که اداره ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری کمک کند، به این هیات کمک خواهد کرد.
به گفته وی، زمانی از این استان در اردوهای تیم های ملی تیراندازی چند ورزشکار حضور داشت و انتظار است این هیات بتواند دوباره استعدادهایی تیراندازی را به کشور معرفی کند.
دادگر گفت: با توجه به بافت عشایری چهارمحال و بختیاری که مردم از نوجوانی با تفنگ و سواری کاری آشنایی دارند، این استان می تواند قطب استعدادهای رشته تیراندازی با تفنگ باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: اکنون 5 سالن تیراندازی در استان وجود دارد که تجهیزات کافی برای ورزشکاران را ندارد.
عبدالرحمان قاسمی افزود:در رشته تراپ این استان یکی از بهترین زمین ها را دارد ولی نیازمند حمایت است و انتظار می رسد حامی مالی برای رشته تیراندازی پیشقدم شود.
به گزارش ایرنا، در این مجمع با تقدیر از یزدان جلالی رئیس سابق هیات و محمد سعیدی سرپرست این هیات ، حکم رئیس جدید هیات تیراندازی چهارمحال و بختیاری صادر شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر