کد خبر: 35676
A

آراء انضباطی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد/محرومیت مربی پرسپولیس و جریمه علی دایی

طبق آراء کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشورسرپرست تیم پدیده، سرمربی، مربی و بازیکن تیم سایپا، باشگاه سیاه جامگان و بازیکن این تیم، باشگاه و مربی پرسپولیس و بازیکن تیم پارس جنوبی جم با محرومیت، جریمه و تذکر کتبی مواجه شدند.

آراء انضباطی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد/محرومیت مربی پرسپولیس و جریمه علی دایی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز یکشنبه فدراسیون فوتبال، «مجتبی سرآسیابی» سرپرست تیم پدیده خراسان در دیدار مقابل نفت تهران تخلفاتی مبنی بر بی احترامی و استفاده از الفاظ نامناسب نسبت به داور چهارم مرتکب شد که در نهایت اخراج شد. وی یک جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم است و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
«کیوان امرایی» بازیکن تیم سیاه جامگان در دیدار مقابل سایپا تهران به دلیل توهین و ایجاد درگیری با بازیکن حریف اخراج شد که بر همین اساس یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
«علی قلی زاده» بازیکن تیم سایپا تهران نیز به دلیل توهین و ایجاد درگیری با بازیکن حریف که منجر به اخراجش شد، یک جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
«بهزاد غلامپور» مربی تیم سایپا نیز به دلیل توهین و ایجاد درگیری با بازیکن حریف که منجر به اخراجش شد، باید 80 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچینن «علی دایی» سرمربی تیم سایپا به خاطر اعتراض های مکرر به تصمیمات داور و کوبیدن بطری آب که منجر به اخراجش شد به پرداخت جریمه نقدی 100 میلیون ریال محکوم شد.
در ادامه آراء کمیته انضباطی آمده است، تیم سیاه جامگان ( مشکی پوشان ) به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری و اخراجی باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
«امید سینک» بازیکن تیم پارس جنوبی جم در دیدار برابر پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر اعتراض به تصمیمات داوری که منجر به دریافت کارت زرد شد، به تذکر کتبی محکوم شد.
تیم پرسپولیس تهران نیز به دلیل توهین تماشاگرانش به داور و پرتاب اشیاء به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین «پانادیچ» مربی تیم پرسپولیس با توجه به عدم تمکین از دستورات داوری، درگیری فیزیکی با نماینده فدراسیون و تحریک تماشاگران سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 70 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال روزهای سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 آذرماه برگزار می شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر