کد خبر: 35767
A

احتمال حمله تروریستی در نخستین دیدار تیم انگلیس در جام جهانی

رسانه های انگلیس روز دوشنبه اعلام کردند: ممکن است نخستین دیدار تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی 2018 روسیه مقابل تونس یکی از اهداف حملات تروریست های داعش باشد.

احتمال حمله تروریستی در نخستین دیدار تیم انگلیس در جام جهانی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز دوشنبه تارنمای خبری دیلی استار، نخستین بازی انگلیس در جام جهانی مقابل تونس می تواند هدف یک حمله تروریستی قرار گیرد.
سه شیرها برای نخستین بازی خود در جام جهانی 2018 به شهر ولگوگراد سفر می کنند. اما این دیدار برای تروریست ها، فرصت عالی برای انجام حملات آنها محسوب می شود.
داعش پیشتر با انتشار تصویری از ورزشگاه ولگوگراد هشدار داده بود و همین امر بیانگر امکان وقوع حمله به این ورزشگاه است.
در چهار سال گذشته 42 نفر در حملات تروریستی در این شهر کشته شده اند.
نیکلای بیلوف یکی از شهروندان ولگوگراد گفت: این نگرانی هست که تروریست ها در بازی انگلیس دست به حمله بزنند.
از زمان وقوع حملات تروریستی، تدابیر امنیتی بسیار سخت گیرانه ای در این شهر اجرا می شود. همه کیف ها در ایستگاه قطار بازرسی می شود. در حال حاضر برای همه مسافران قطار در ولگوگراد تدابیر امنیتی فرودگاه ها اجرا می شود.
مقامات روس همچنین به هواداران اوباش فوتبال انگلیس که به دنبال ایجاد دردسر در این کشور هستند، هشدار داده اند.
براین اساس، هر فردی که در جریان این درگیری ها بازداشت شود، تا 15 سال زندان در انتظار او است.
ولگوگراد میزبان مجسمه عظیم نوای سرزمین مادری است که به یادبود کشته شدگان نبرد استالینگراد بنا نهاده شده است. این نبرد 200 روز به طول انجامید و 1.7 میلیون کشته به جای گذاشت.
اهالی شهر به هواداران انگلیس هشدار دادند به این مجسمه یادبود احترام بگذارند.
رومن ریژیکی 32 ساله از اهالی شهر گفت: از هواداران انگلیس تا زمانی که مودب و خوش رفتار باشند استقبال می کنیم. اما اگر به دنبال دعوا باشند، برنده نخواهند شد.
ونپالنتینا الکساندرونا 80 ساله که در نبرد استالینگراد کودک نوپا بوده ، گفت: ما هیتلر و آلمان ها شکست دادیم، بنابراین نگران انگلیس و هواداران فوتبال آن نیستیم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر