کد خبر: 35868
A

کی روش: کار بسیار دشواری درشروع رقابت های جام جهانی داریم

«کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: تیم ملی ایران در گروه بسیار سختی در جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفته و کار بسیار دشواری در شروع این رقابت ها داریم.

کی روش: کار بسیار دشواری درشروع رقابت های جام جهانی داریم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، کی روش امروز (دوشنبه) پس از برگزاری جلسه با «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال، افزود: در درجه اول به خبرنگاران خوش آمد می گویم که زحمت کشیده و به محل برگزاری این نشست آمده اند، به جوادی مدیر جدید روابط عمومی به دلیل قبول این مسئولیت بار دیگر تبریک می گویم و مطمئن هستم با حضور ایشان این فدراسیون از گذشته موفق تر خواهد شد و از این رو بهترین ها را برای ایشان آرزومندم.
وی اضافه کرد: نشست امروز نیمه دوم نشست با رییس فدراسیون در مسکو بود و این صحبت ها طولانی اما لازم بود، امروز فرصت آن را داشتیم که راجع به مسایلی که مطرح شده بود شفاف تر صحبت کنیم و با آرامش به فکر برنامه های آینده باشیم.
کی روش ادامه داد: برنامه آماده سازی تیم ملی به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر با جزییات و تمرکز بالا مرور شد، به طور یقین همه موافق هستید تیم ملی فوتبال ایران در گروه بسیار سختی قرار گرفت و کار بسیار دشواری در شروع رقابت های جام جهانی داریم.
به گفته وی هنگامی که از بازی های دشوار تیم ملی صحبت می شود، یعنی کار سخت است و باید کنار هم بمانیم و کار کنیم و برنامه های دقیق و بلند مدتی برای این مسابقات سطح بالا داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: در فروردین ماه دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی خواهیم داشت که قطعا با تیم هایی مصاف خواهیم کرد که شبیه رقبای ما در جام جهانی باشند.
کی روش ادامه داد: در اردیبهشت ماه سال آینده نیز کار بسیار دشواری خواهیم داشت، زیرا کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات لیگ قهرمانان را به تعویق نیانداخت و این کار تیم های آسیایی را سخت خواهد کرد.
وی افزود: با این حال در مرحله اول اردوی خود از تیم های همسایه چون ازبکستان، لبنان یا سوریه دعوت خواهیم کرد و در تهران بازی دوستانه برگزار می کنیم.
کی روش اظهار کرد: بازی نهایی تیم ملی ایران قبل از شروع جام جهانی نیز باید با تیم های آفریقایی مثل تونس، مصر یا الجزایر باشد.
وی افزود: در اردبیهشت سال آینده نیز که اردو آلمان ما با لیگ قهرمانان آسیا تداخل دارد، باید برنامه خاصی برای بازیکنان باشگاه های حاضر در این مسابقات داشته باشیم تا آنها در اوج آمادگی قرار داشته باشند و قطعا باید سطح آنها را برای جام جهانی بالا ببریم.
سرمربی تیم ملی ایران، گفت: تنها راه حل ما در این شرایط این است که باید از باشگاه ها و مربیان آنها تقاضا کنیم که با ما همکاری لازم را داشته باشند تا بعد از هر بازی لیگ حدود یک روز تا 5/1 روز بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار گیرند.
ورزشی.**9144 **1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر