کد خبر: 36066
A

حضور 16 آزادکار برتر کشتی در جام باشگاه های جهان به میزبانی تهران

پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه جهانی کشتی روز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد که 16 آزادکار عنوان دار در رقابت های جهانی و المپیکی در جام باشگاه های جهان در تهران به روی تشک می روند.

حضور 16 آزادکار برتر کشتی در جام باشگاه های جهان به میزبانی تهران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از فدراسیون کشتی، چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای 16 و 17 آذرماه با حضور 13 تیم در 10وزن به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.
از ایران سه تیم بیمه رازی جویبار، ایزی پایپ کاشان و ستارگان ساری و 10تیم باشگاهی از کشورهای آمریکا، کانادا، مجارستان، بلغارستان، گرجستان قزاقستان، قرقیزستان، هند، مغولستان و تاجیکستان در این رقابت ها حضور دارند.
بر این اساس «عبدالرشید سعداله یف» قهرمان المپیک و جهان، «انور گدویف» قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک و «ختیگ تسابولوف» قهرمان جهان از روسیه، «کمیل قاسمی» دارنده نقره و برنز المپیک و نقره جهان، «مسعود اسماعیل پو» و «سید احمد محمدی» دارندگان مدال های نقره و برنز جهان در زمره عنوان داران المپیکی و جهانی هستند که اسامی آنها در پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون جهانی منتشر شده است.
در این گزارش به حضور تیم «تایتان مرکوری» قهرمان سال گذشته و مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها با عنوان دارانی نظیر «کایل اسنایدر» قهرمان جهان و المپیک، «گتوماس گیلمان»، «فرانگلین گومز» و «نیک گویازدوفسکی» اشاره شده است.
همچنین تیم ایزی پایپ کاشان با قهرمانانی مطرحی چون «گنو پتریاشویلی» دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک، «ولادمیرخینچیگاشویل» دارنده نشان طلا و نقره المپیک و طلا و نقره و برنز جهان از گرجستان، «ولادیسلاو بایتسایف» دارنده مدال جهان از روسیه و «علیرضا کریمی» دارنده برنز جهان از روسیه و تیم ستارگان ساری با کشتی گیران مطرحی مانند «حاجی علی اف» قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از جمهوری آذربایجان، «ماگومد قربان علی اف» و «رسول قاضی ماگمدوف» قهرمانان جهان در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر