کد خبر: 36124
A

«علیپور» ستاره پرسپولیس/سه امتیاز شیرین از رشت

تیم فوتبال پرسپولیس با تک گل «علی علیپور» ستاره فصل جاری خود در دیدار خارج از خانه مقابل سپید رود رشت به برتری ارزشمند یک بر صفر دست یافت.

«علیپور» ستاره پرسپولیس/سه امتیاز شیرین از رشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امروز (چهارشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران، تیم صدرنشین پرسپولیس در ورزشگاه سردار جنگل به مهیمانی سپید رود رشت رفت و در پایان دیداری دشوار به پیروزی یک بر صفر دست یافت.
در همان دقایق آغازین «احمد آهی» مدافع سپید رود به شدت آسیب دید و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و «جواد آقایی پور» به جای وی به بازی آمد.
نخستین فرصت گلزنی در دقیقه هشتم به دست آمد که ضربه خطرناک «شجاع خلیل زاده» را دروازه بان سپید رود به خوبی مهار کرد.
در دقیقه 15، میزبان در آستانه گلزنی قرار گرفت که «علیرضا بیرانوند» ناجی پرسپولیس شد.
بازیکنان سپید رود که عملکرد خوبی از خود نشان می دادند در دقیقه 30 نیز در آستانه گلزنی بودند که بازهم بیرانوند با واکنشی به موقع، دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشت.
در ادامه پرسپولیس با حرکات ترکیبی «وحید امیری»، «علی علیپور» و «گادوین منشا» چند مرتبه فرصت های نسبی برای گلزنی ایجاد کرد که نتیجه ای نداشت تا نیمه نخست با تساوی صفر بر صفر به اتمام برسد.
در نیمه دوم بازیکنان سپید رود با انگیزه بالا به دنبال گشودن دروازه میهمان قدرتمند خود بوده و چند مرتبه دروازه حریف را تهدید کردند.
«برانکو ایوانکوویچ» سرمربی پرسپولیس که از عملکرد تیمش رضایت نداشت در دقیقه 57 «صادق محرمی» را به جای «محمد انصاری» به میدان فرستاد.
در ادامه نیز «فرشاد احمدزاده» به جای «گادوین منشا» به میدان آمد تا پرسپولیس در میانه میدان جان تازه ای بگیرد.
در دقیقه 82 ارسال مناسب «محسن مسلمان» رسید و مهاجم فرصت طلب پرسپولیس با شوت پای چپ دروازه سپید رود را گشود.
در نهایت سوت داور به نشانه برتری یک بر صفر پرسپولیس به صدا در آمد تا این تیم با 33 امتیاز در صدر جدول رده بندی دست نیافتنی تر شود و سپید رود نیز 12 امتیازی باقی ماند.
*ترکیب سپیدرود:
سیدمحمدحسینی، سیدهادی موسوی، احمد آهی(جواد آقایی پور)، امید سام کن، حسین کعبی، حمید ملکی، میثم تهیدست، میثم فردوسی، میعاد یزدانی، پویا نزهتی و حسین ابراهیمی(میلاد قربانزاده)
*ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری(صادق محرمی)، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان(شایان مصلح)، وحید امیری، گادوین منشا(فرشاد احمدزاده) و علی علیپور.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر