کد خبر: 36133
A

سرمربی نفت تهران: نبود چند بازیکن محروم و مصدوم کارمان را سخت کرد

سرمربی تیم نفت تهران گفت: دردیدار با ذوب آهن اصفهان چند بازیکن را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم و شرایط را برای ما سخت شد.

سرمربی نفت تهران: نبود چند بازیکن محروم و مصدوم کارمان را سخت کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حمید درخشان شامگاه چهارشنبه پس از شکست مقابل ذوب‌آهن درنشست خبری افزود: بازی خوبی بود و می توانستیم بازنده این دیدار نباشیم، اگر همه بازیکنان خود را در اختیار داشتیم.
وی با بیان اینکه در میانه‌های فصل به تیم نفت تهران آمدم و این زمانی بود که لیست بازیکنان پر شده بود گفت: تلاش کردم با همین بازیکنان کار را ادامه دهیم ولی در نیم‌فصل تغییرات زیادی خواهیم داشت و شش تا هفت بازیکن جدید جذب خواهیم کرد.
وی افزود: تا به امروز و قبل از آغاز نقل و انتقالات با کسی مذاکره نکریم ولی این کار را از دو روز دیگر شروع می کنیم و حتی اگر شد، بازیکن خارجی جذب می‌کنیم تا در نیم‌فصل دوم نفت متفاوتی شود.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به نیمکت‌نشینی عیسی آل کثیر و بازی کردن او به عنوان بازیکن جایگزین گفت: این بازیکن مصدوم بود و سه روز تمرین نکرد با این حال او را به زمین فرستادیم تا به تیم کمک کند ولی کارایی لازم را نداشت و موفق نبود.
تیم فوتبال ذوب آهن امروز(چهارشنبه) نفت طلاییه تهران را با درخشش استنلی کی روش با نتیجه دو بر صفر شکست داده و به صورت موقت به رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
به گزارش ایرنا، ذوب آهن اصفهان با پیروزی در این دیدار 19 امتیازی شده و به صورت موقت به رده نهم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت و نفت تهران نیز با 13 امتیاز همچنان دررده چهاردهم جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر