کد خبر: 36135
A

شهرداری ارومیه از بازی مقابل سایپا تهران امتناع کرد

تیم های والیبال شهرداری ارومیه و سایپای تهران که قرار بود امروز /چهارشنبه/ در تهران به مصاف هم بروند، با امتناع شهرداری ارومیه به دلیل قضاوت ناعادلانه فدراسیون در نتیجه بازی قبل این تیم از حضور در بازی لغو شد.

شهرداری ارومیه از بازی مقابل سایپا تهران امتناع کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ساسان خداپرست سرمربی شهرداری ارومیه در حاشیه این دیدار در یک گفت و گوی خبری گفت: نتیجه بازی قبل ناعادلانه بود و اگر کمی دقت وجود داشت داوران متوجه می شدند قضاوتشان ناعادلانه است.
وی ادامه داد: هدف ما اعتراض به فدراسیون و کمیته انضباطی است و متاسفانه کمیته و فدراسیون فقط از تیم های پایتخت نشین حمایت می کنند و ما انتظار رفتار عادلانه را داریم.
وی افزود: در بازی با گنبد هم اعتراض داشتیم و هنوز هیچ جوابی از سوی فدراسیون اعلام نشده است که باید فدراسیون به یک چشم به تمامی تیم ها نگاه کند تا حق تیمی ضایع نشود.
به گزارش ایرنا طبق برخی اظهارنظرها این اقدام به عنوان دومین ترک زمین شهرداری ارومیه محسوب شده و بر اساس اعلام ناظر فدراسیون سه امتیاز بازی به تیم سایپای تهران واگذار شد ولی مسئولان فدراسیون تاکنون واکنشی به این امر نداشته اند.
تیم شهرداری ارومیه در 9 دیدار خود پیش از رویارویی با پیکان در لیگ برتر، سه برد و 5 باخت در کارنامه داشت.
در دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران که تا ست پنجم ادامه یافته بود، به خاطر اعتراض مربیان، سرگروه ها و بازیکنان 2 تیم به اشتباه های داوری و ترک بازی از سوی تیم شهرداری ارومیه نیمه تمام ماند تا نتیجه این دیدار به تصمیم فدراسیون منوط شود، که در پایان فدراسیون سه امتیاز بازی را به تیم پیکان داد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر