کد خبر: 36214
A

چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند/ناکامی تیم بیمه رازی

تیم های تایتان مرکوری آمریکا، خیموری مغولستان، ستارگان ساری و ایزی پایپ کاشان به عنوان تیم های نخست گروههای چهار گانه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و بیمه رازی با همه ستارگان خود از صعود به این مرحله بازماند.

چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند/ناکامی تیم بیمه رازی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان از صبح امروز (پنج شنبه) در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد و فردا شب با مشخص شدن تیم های برتر به پایان می رسد.
در دیدار های مقدماتی این مسابقات تیم های تایتان مرکوری آمریکا، خیموری مغولستان، ستارگان ساری و ایزی پایپ کاشان با پیروزی مقابل رقبای خود بعنوان تیم های اول گروه های چهارگانه به دور بعد صعود کردند.
بدین ترتیب صبح فردا و در دیدارهای مرحله نیمه نهایی تیم تایتان مرکوری آمریکا بعنوان تیم اول گروه A به مصاف تیم خیموری مغولستان بعنوان تیم اول گروه B می رود. و در دیگر دیدار نیز تیم ستارگان ساری بعنوان تیم اول گروه C با تیم ایزی پایپ کاشان تیم اول گروه D مصاف می دهد. تیم های پیروز این رقابت ها به دیدار فینال راه می یابند و تیم های مغلوب نیز راهی دیدار رده بندی می شوند.
همچنین امشب مسابقات بین تیم های دوم و سوم گروه ها برای مشخص شدن تیم های حاضر در دیدارهای پنجم تا دوازدهم نیز برگزار می شود.
تیایتان مرکوری آمریکا سال 2016 و در سومین دوره این رقابت ها در اوکراین قهرمان شده بود.
بیمه رازی قهرمان دو دوره این رقابت ها با کشتی گیران عنوان دارانی همچون عبدالرشید سعداله یف قهرمان المپیک و جهان، انور گدویف قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک و ختیگ تسابولوف قهرمان جهان از روسیه ، کمیل قاسمی دارنده مدال های نقره و برنز المپیک و نقره جهان، مسعود اسماعیل پور و سید احمد محمدی دارندگان مدال های نقره و برنز جهان در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرد که در دیدار مقابل ستارگان ساری 6 بر 4 شکست خوردند از صعود به نیمه نهایی بازماندند و بعد از شکست مجتبی گلیج در دیدار وزن 97 کیلوگرم از تیم بیمه رازی مقابل اسماعیل نجاتیان از تیم ستارگان ساری، کمیل قاسمی (بیمه رازی) در کشتی پایانی مقابل جابر صادق زاده حاضر نشد.
همچنین تایتان مرکوری آمریکا قهرمان سال گذشته و مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها با عنوان دارانی همچون کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک، توماس گیلمان، فرانگلین گومز و نیک گویازدوفسکی، تیم ایزی پایپ کاشان با قهرمانانی مطرحی از جمله گنو پتریاشویلی دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک، ولادمیرخینچیگاشویل دارنده مدال طلا و نقره المپیک و طلا و نقره و برنز جهان از گرجستان، ولادیسلاو بایتسایف دارنده مدال جهان از روسیه و علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان از روسیه و تیم ستارگان ساری با کشتی گیران مطرحی همچون حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان، ماگومد قربان علی اف و رسول قاضی ماگمدوف قهرمانان جهان از روسی حضور دارد.
در مسابقات صبح و بعد از ظهر تماشاگران استقبال خوبی از این مسابقات نشد و به نظر می رسد در دیدارهای فردا با توجه به برگزاری مراحل نیمه نهایی و فینال، تماشاگران استقبال خوبی از مسابقات کشتی آزاد جام باشگاههای جهان داشته باشند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر