کد خبر: 36377
A

ثبت نام 9 تیم در تور جهانی والیبال کیش

فدراسیون والیبال اعلام کرد 9 تیم در فاصله هفتاد و دو روز تا آغاز تور جهانی والیبال کیش برای حضور در این رقابت ثبت نام کرده اند.

ثبت نام 9 تیم در تور جهانی والیبال کیش
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز شنبه فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران یکم تا پنجم اسفند به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.
ثبت نام تیم ‌های شرکت کننده در این رقابت‌ ها از نیمه آبان ماه آغاز شده است و تاکنون 9 تیم از جمله تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران برای حضور در این رقابت‌ ها ثبت‌ نام کردند.
فهرست تیم‌های ثبت نام کننده به قرار زیر است:
1- آرژانتین (جولیان آزاد – نیکلاس کاپوگروسو)
2- کانادا (بن ساکستن – گرنت اوگرمن)
3- اتریش (فلورین اشنتزر – دنیل مولنر)
4- ایتالیا (کارلو بونیفازی – فابریزیو مانی)
5- اسکاتلند (سین کوک – روبین میدزی برودزکی)
6- ونزوئلا (خوزه گرگوریو گومز – رونالدو هرناندز)
7- ایران (بهمن سالمی – رحمان رئوفی)
8- صربستان (لازار کولاریچ – جورجیه کلاسنیچ)
9 - لتونی (مارتینز پلاوینز – ادگار توکس)
در جدول اصلی تور جهانی 24 تیم و در جدول مقدماتی 36 تیم حضور خواهند داشت که تیم های شرکت کننده بر اساس رده بندی جهانی در دو جدول قرار می گیرند.
نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 27 تا 30 بهمن ماه سال 94 با حضور 48 تیم از 21 کشور جهان در جزیره کیش برگزار شد و تیم های قطر، روسیه و لهستان مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 27 تا 30 بهمن ماه سال 95 با حضور 40 تیم در جزیره کیش برگزار شد و تیم های روسیه، لهستان و روسیه رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.
ثبت نام اولیه تیم ها تا اول بهمن ادامه دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر