کد خبر: 36438
A

عبور بایرن مونیخ از سد فرانکفورت/دیدار تیم های لایپزیک و ماینتس برنده نداشت

دیدار تیم های لایپزیک و ماینتس درهفته پانزدهم رقابت های بوندسلیگا برنده نداشت و با نتیجه تساوی 2 بر 2 تمام شد و در دیداری دیگر بایرن مونیخ از سد فرانکفورت گذشت.

عبور بایرن مونیخ از سد فرانکفورت/دیدار تیم های لایپزیک و ماینتس برنده نداشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ شاگردان «یوپ هاینکس» در بایرن مونیخ، تیم فرانکفورت را با یک گل شکست دادند، تنها گل این بازی را «آرتورو ویدال» در دقیقه 20 درون دروازه تیم فرانکفورت جای داد.
تیم بایرن مونیخ با کسب هر سه امتیاز این دیدار 35 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده بندی رقابت های بوندس لیگا باقی ماند.
بازیکنان تیم فرانکفورت نیز که پنجمین شکست خود در فصل جاری رقابت های بوندسلیگای یک را تجربه می کردند با 22 امتیاز در رده نهم ماندند.
نکته قابل توجه در خصوص تیم بایرن مونیخ بازگشت موفقیت آمیز این تیم در لیگ قهرمانان اروپاست، شاگردان هاینکس درهفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب گذشته دست به کار بزرگی زده و تیم متمول و قدرتمند پاری سن ژرمن را با نتیجه 3 بر یک شکست دادند و انتقام دیدار رفت و شکست 3 برصفر مقابل این تیم را جبران کردند.
همچنین شاگردان «رالف هازنهوتل» در تیم لایپزیک پس از ناکامی در هفته چهاردهم رقابت های بوندسلیگا و شکست سنگین 4 برصفر مقابل تیم هافن هایم و بدنبال آن شکست 2 بر یک برابر بشیکتاش ترکیه در لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این رقابت ها، امشب نیز عملکرد مطلوبی نداشته و مقابل تیم نه چندان مطرح ماینتس به کسب تساوی 2 بر 2 بسنده کردند.
در این دیدار «کوین کمپل» در دقیقه 29 و «تیم ورنر» در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی برای تیم لایپزیک گلزنی کردند و «رابین یوسیون» در دقیقه 39 و «امیل برگرین» در دقیقه 87 گل های ماینتس را درون دروازه تیم لایپزیک جای داده و بازی را به تساوی کشاندند.
تیم لایپزیک با کسب یک امتیاز از این دیدار27 امتیازی شد، اما همچنان در رده دوم جدول بوندسلیگای یک ماند، تیم ماینتس نیز با کسب تساوی در این دیدار 16 امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول رده بندی این رقابت ها قرارگرفت.
در سایر دیدارهای همزمان هفته پانزدهم رقابت های بوندسلیگا این نتایج بدست آمد:
دورتموند یک – وردربرمن 2
هامبورگ صفر – وولفسبورگ صفر
تیم مونشن گلادباخ در آخرین دیدار امشب تا ساعتی دیگر مقابل تیم شالکه به میدان می رود.
تیم بایرلورکوزن در نخستین دیدار هفته پانزدهم این رقابت ها شب گذشته تیم اشتوتگارت را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.
جدول رده بندی بوندسلیگا:
1-بایرن مونیخ/ 15بازی/ 35 امتیاز
2-لایپزیک / 15بازی/ 27 امتیاز
3-شالکه/ 14 بازی/ 25 امتیاز
ورزشی.**9144**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر