کد خبر: 36440
A

افتخاری:از بازی های خارج از خانه خسته شدیم/ لیست خروجی استقلال امشب اعلام می شود

«سیدرضا افتخاری» مدیرعامل استقلال گفت: از بازی در کشور ثالث ضرر مالی و معنوی می کنیم. هواداران می خواهند در تهران بازی کنیم . ما فصل گذشته نیز از بازی های خارج از خانه خسته شدیم، اما تیم های عربستانی در کشورهای هم مرز بازی کردند.

افتخاری:از بازی های خارج از خانه خسته شدیم/ لیست خروجی استقلال امشب اعلام می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از باشگاه استقلال، افتخاری روز شنبه بعد از جلسه با مدیران فدراسیون گفت: فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهد که قوانین را رعایت کند. بر اساس قوانین مسابقات باید رفت و برگشت برگزار شود. اگر آن ها نتوانند قانون را پیاده کنند اتفاقات بدتری رخ می دهد. نباید سیاست و ورزش را قاطی کنیم. ما با آمریکا مشکل داریم اما تیم کشتی آنها به ایران آمد و نگفتند ایران امن نیست. اگر فدراسیون فوتبال آسیا زیر بار نرفت، مجددا تصمیم خواهیم گرفت.
افتخاری با رد این موضوع که لابی عربستان قوی تر از ایران است، عنوان کرد: فصل گذشته اولین فصلی بود که ما در این شرایط قرار گرفتیم، اما حالا هوشیار شدیم و زیر بار حرف زور نمی رویم. هر کشوری کار خود را انجام می دهد و نظر من این است که برخلاف چیزی که آنها می گویند، نفوذ ما در دنیا بیشتر از عربستان است و اگر غیر از این بود، همه به نفع ما رای نمی دادند، اما قبول کردند که صحبت آنها صحیح نیست.
مدیرعامل استقلال درباره میزان امیدواری او به حل این مشکل، تصریح کرد: امیدواری ما کم نیست اما می گویم باید کار کنیم. نمی شود دست روی دست بگذاریم و آنها را تماشا کنیم. حتی شکایت در دادگاه CAS نیز در این جلسه مطرح شد. آنها اگر هزینه های فصل گذشته ما را پرداخت می کردند، امسال باز هم به دنبال بازی در زمین بی طرف نبودند.
وی در ادامه درباره لیست خروج استقلال عنوان کرد: لیست خروجی استقلال را امشب «وینفرد شفر» به من می دهد و هیچ اسمی قطعی نیست. البته ایشان لیست شفاهی داد و من نپذیرفتم.
افتخاری در ادامه درباره تقویت کادرفنی و اضافه شدن یک بازیکن جاماییکایی تصریح کرد: تلاش ما این است بازیکن ایرانی جذب کنیم و اگر پیدا نکنیم به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا و لزوم تقویت تیم، بازیکن خوب جذب خواهیم کرد. این بازیکن جاماییکایی نیست اما نمی توانم جزییات بیشتری بگویم.
مدیرعامل استقلال در واکنش به این سوال که آیا شفر قرار بود برای مذاکره با بازیکنان به دبی سفر کند، گفت: شفر مذاکره نمی کند و تنها معرفی و انتخاب خواهد کرد و باشگاه با بازیکنان توافق خواهد کرد و ما هم بلد هستیم کار خود را انجام دهیم.
او در ادامه درباره مطالبات کادرفنی سابق، افزود: کادرفنی سابق تا زمانی که بودند مطالبات خود را دریافت کردند اما چون استعفا کردند، بخش جدیدی دریافت نکردند.
افتخاری درباره مشکلات مالی باشگاه و طلب باشگاه گسترش فولاد، گفت: پول به باشگاه تزریق نشده ولی به محض دریافت پول، بدهی باشگاه گسترش فولاد را ظرف یک هفته آینده پرداخت خواهیم کرد.
مدیرعامل استقلال درباره دلیل عدم برگزاری اردوی دبی، عنوان کرد: مجوز خروج موضوعی است که باعث مشکل برای ما شد و با توجه به سه روز تعطیلی، به مشکل خوردیم. به همین دلیل به شفر گفتیم و ایشان نیز پذیرفت و قرار است که ما در تهران اردو بزنیم.
وی در ادامه درباره جدایی «مهدی رحمتی» و حضور او در لیست مازاد، گفت: درباره جدایی رحمتی حرفی نشنیدم و ایشان در لیست خروج نیست و لیست خروج امشب اعلام می شود.
افتخاری در پایان درباره انتقال تمرینات این تیم به زمین صنایع دفاع، خاطر نشان کرد: قطعا و طی روزهای آینده به زمین صنایع دفاع خواهیم رفت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر