کد خبر: 36607
A

لیگ برترفوتبال/استقبال حدود 10 هزار پرسپولیسی در مصاف با نفت آبادان

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز (دوشنبه) در چارچوب دیدار معوقه هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران میزبان صنعت نفت آبادان است که تا دقایقی پیش از آغاز این مسابقه حدود 10 هزار هواداران سرخپوش به ورزشگاه آزادی آمدند.

لیگ برترفوتبال/استقبال حدود 10 هزار پرسپولیسی در مصاف با نفت آبادان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مصاف این دو تیم از ساعت 16 و 15 دقیقه با قضاوت«علیرضا فغانی» در حالی برگزار می شود که پیش از این گفته شده بود فروش بلیت بازی به صورت اینترنتی است،اما هواداران در ورزشگاه هم اقدام به خرید بلیت می کنند. 

تعدادی ازهواداران نماینده فوتبال آبادان با در دست داشتن پرچم برزیل در ورزشگاه حاضر شدند و تیم محبوب خود را در زمان گرم کردن تشویق می کنند. 

پرسپولیس های حاضر در آزادی نیز پس از حاضر شدن سرخپوشان در چمن ورزشگاه با شعارهای خود به حمایت از بازیکنان محبوبشان پرداختند.

«وینفرد شفر» سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال تهران که در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر، سوم دی ماه شاگردانش میزبان صنعت نفت آبادان هستند، در ورزشگاه حضور دارد.

سرخپوشان در حالی از نماینده فوتبال آبادان میزبانی می کنند که با 33 امتیاز، قهرمان نیم فصل هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال شده اند. صنعت نفت آبادان نیز با 21 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی ایستاده است.

این در حالی است که در صورت پیروزی پرسپولیس در این دیدار، اختلاف امتیاز سرخ پوشان با پارس جنوبی جم به عنوان مهمترین تعقیب کننده و تیم دوم جدول به هفت امتیاز می رسد. در طرف مقابل نیز در صورت کسب سه امتیاز از سوی شاگردان «فراز کمالوند» سرمربی تیم نفت، این تیم آبادانی به رده پنجم جدول رده بندی صعود خواهد کرد.

«برانکو ایوانکویچ» سرمربی سرخ ها و کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت در حالی برای پنجمین بار مقابل هم صف آرایی می کنند که در چهار دیدار گذشته این دو تیم سه پیروزی برای مربی کروات بوده است و یک بار کمالوند موفق به پیروزی شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر