کد خبر: 36641
A

معاون وزیر ورزش و جوانان خواستار رفع دغدغه حضور بانوان در میادین ورزشی شد

«فریبا محمدیان» معاون وزیر ورزش، با اشاره به اینکه برای رفع دغدغه حضور بانوان در میادین ورزشی باید تلاش بیشتری صورت گیرد افزود: مدیران فعال زن ثابت کرده اند که می توان از توانمندی آنان در مدیریت اماکن و مباحث فرهنگی استفاده کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان خواستار رفع دغدغه حضور بانوان در میادین ورزشی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدیان روز دوشنبه در نشست تخصصی مسئولان وزارت ورزش و جوانان، نواب رئیس فدراسیون، هیات های ورزشی و مسئولان بانوان ادارات حوزه و شهرستان های استان تهران که با رویکرد «توسعه ورزش و توانمند سازی بانوان» در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، خاطر نشان کرد: با ایمن سازی محیط فعالیت در ورزشگاه ها می توان نشاط و شادابی را برای خانواده ها ایجاد کرد.
وی همچنین با بیان اینکه تهران می تواند به تنهایی الگوی ورزش کشور باشد، گفت: عصاره تمام ورزشکاران و استعدادهای ورزشی کشور را می توان در تهران پیگیری کرد.
محمدیان تصریح کرد: هیات های ورزشی در راستای حمایت از سیاست های دولت، بهتر است از منابع غیردولتی بهره ببرند.
«رضا گلمحمدی» مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، نیز در این جلسه گفت: تشکیل کارگروه تخصصی می تواند زمینه ساز توانمند سازی ورزش زنان استان شود.
گلمحمدی اظهارکرد: یکی از برنامه های اداره کل تلاش برای حضور سرپرستی و ریاست زنان برای هیات های ورزشی استان تهران خواهد بود.
«فاطمه سلیمی» معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هم در این جلسه اظهار کرد: زنان مسئولیت خطیر تربیت نسل آینده را بر عهده دارند چرا که روند توسعه شهری و تغییر الگوی حرکتی به کاهش فعالیت های حرکتی زنان منجر شده است.
وی گفت: برای جبران کمبودها و فقر سرانه ورزشی می توان رایگان شدن ورزش همگانی، تربیت مربیان زن در گرایش متنوع ورزشی، فعالسازی رسانه های گروهی، گرایش به ورزش میان زنان و حس مشارکت جمعی را در آنها ارتقا داد.
ورزشی**7247**7243**1348**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر