کد خبر: 36713
A

آصفی:تیم ملی فوتبال برای حضور موفق درجام جهانی به برنامه ریزی نیاز دارد

«حمیدرضا آصفی» مشاور امور بین المللی فدراسیون فوتبال گفت: این تیم برای حضور موفق درجام جهانی به برنامه ریزی نیاز دارد و باید از همین امروز به فکر برنامه ریزی دقیق و اصولی در این حوزه باشیم.

آصفی:تیم ملی فوتبال برای حضور موفق درجام جهانی به برنامه ریزی نیاز دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از وزارت ورزش و جوانان؛ آصفی امروز(سه شنبه) در جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه2018 ، با اشاره به اینکه زمان کافی برای برنامه ریزی به منظور حضور موفق تیم ملی درجام جهانی پیش رو داریم، افزود: این ستاد کمک حال تیم ملی درجام جهانی است و در جلساتی که به همین منظور با دستگاه های مختلف برگزار کردیم، وظایف حوزه های مختلف مشخص و ابلاغ شد.
وی افزود: در جلسات برگزار شده مسئولان فرهنگی، امنیتی، گردشگری و سایر دستگاه های اجرایی که به طور مستقیم و غیره مستقیم با این رویداد درارتباط هستند شرکت فعال داشته و عزم خود را برای ایجاد بهترین شرایط برای حضور تیم ملی و هواداران در این مسابقات جزم کرده اند.
مشاور امور بین المللی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تمام جوانب حضوری قدرتمند در روسیه درنظر گرفته شده است،ادامه داد: تاکنون هواداران ایرانی مقیم خارج از کشور بیش از یک هزار و 300 بلیت دیدار تیم های ملی ایران در این جام را خریداری کرده اند، ادامه داد: فدراسیون جهانی فوتبال هشت درصد ظرفیت ورزشگاه ها را به کشورهای مستقر در زمین اختصاص داده است که این درصد نزدیک به استقرار سه هزار هوادار درورزشگاه است.
وی ابراز امیدواری کرد:هواداران از تمامی این ظرفیت برای حضور درورزشگاه و حمایت از تیم ملی استفاده کنند تا شرایط برای تیم ملی کشورمان آسان تر از قبل شود.
وی درخاتمه عنوان کرد: هرچند ستاد ملی و هماهنگی پشتیبانی از تیم ملی تشکیل شده اما این ستاد هنوز هم نقیصه های دارد که به زودی مشکلات مرتفع و به حداقل کاهش می یابد.
ورزشی.**9144**1368

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر