کد خبر: 36951
A

لیگ برتر فوتبال زنان / صدرنشینی شهرداری بم با وجود شکست در هفته نهم

تهران – ایرنا- دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز (جمعه )در 6 شهر کشور پیگیری شد و در مهم ترین دیدار این هفته تیم های راه یاب ملل سنندج و شهرداری بم به مصاف هم رفتند که این بازی با باخت تیم صدرنشین بم همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در نخستین دیدار هفته نهم لیگ فوتبال زنان، تیم های شهرداری بم و راه یاب ملل به مصاف هم رفتند و سنندجی ها که برای صدر نشینی تلاش می کنند، موفق شدند شهرداری بم را با شکست یک بر صفر راهی خانه کنند اما برغم این شکست عنوان صدر نشینی همچنان در اختیار زنان فوتبالیست بم ماند.
تیم شهرداری بم با هدایت مرضیه جعفری با 24 امتیاز و تفاضل 36 همچنان صدر جدول رقابت ها را در اختیار دارد.
در دومین دیدار امروز تیم های شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند، تیم سیرجان که برای جبران شکست هفته قبل مقابل سپاهان صف ارایی کرده بود توانست با نتیجه چهار برصفر حریف را شکست دهد و بعد از سقوط دو پله ای هفته گذشته، یک پله صعود را در جدول تجربه کند.
نتیجه کامل دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان
*جمعه – 24 آذر ماه
راه یاب ملل یک – شهرداری بم صفر
پالایش گاز ایلام یک – نماینده فارس یک
استقلال خوزستان 2 – همیاری آذربایجان غربی 4
شهرداری سیرجان 4 – سپاهان اصفهان صفر
پارس جنوبی بوشهر یک – ذوب آهن اصفهان 2
خیبر خرم اباد یک – آذرخش تهران 2
در حال حاضر بعد از تیم صدر نشین شهرداری بم ، راه یاب ملل سنندج با 24 امتیاز و تفاضل گل کمتر از بم در رده دوم ایستاده و تیم های شهرداری سیرجان و سپاهان هریک با 21 امتیاز به ترتیب در رده های سوم و چهارم هستند.
بر اساس این جدول تیم پالایش گاز ایلام ،ذوب آهن اصفهان، آذرخش تهران ، نماینده فارس ، همیاری آذربایجان غربی ، پارس جنوبی ، استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد نیز به ترتیب در رده های پنجم تا دوازدهم قرار دارند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر