کد خبر: 36955
A

قهرمانان دومین مرحله مسابقات رنکینک بدمینتون آقایان در شهرستان یزد مشخص شدند

دیدار فینال دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان کشور تحت عنوان ' یزد ، شهر میراث جهانی ' جمعه 24 آذرماه در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان یزد برگزار شد و قهرمانان این رقابتها در قسمت یک نفره و دونفره شناخته شدند.

قهرمانان دومین مرحله مسابقات رنکینک بدمینتون آقایان در شهرستان یزد مشخص شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از فدراسیون بدمینتون، در دیدار فینال یک نفره فرزین خانجانی از تهران به مصاف حسن متقی از گیلان رفت که این دیدار در پایان به سود فرزین خانجانی خاتمه یافت و خانجانی به مقام قهرمانی این مرحله دست یافت .
حسن متقی از گیلان دوم شد و محمد پایروند از تهران و علیرضا فغفوری از زنجان مشترکاً به مقام سوم یک نفره دست یافتند.
در فینال دونفره این رقابتها ، تیم دونفره (آزاد ) امیر قاسمی و علیرضا قاسمی برابر تیم دونفره (آزاد )عرفان شاه حسینی و عباس زورمند به میدان رفتند که در پایان این مسابقه تیم دونفره امیر قاسمی و علیرضا قاسمی توانست تیم دونفره عرفان شاه حسینی و عباس زورمند را شکست دهد و به مقام نخست دست یابند.
تیم دونفره ( آزاد )عرفان شاه حسینی و عباس زورمند دوم شد و تیم های دونفره محمد رضا باقری و علی حسین خانی از زنجان به همراه تیم دونفره بهروز یزدانی و کامبیز شهدی از فارس به مقام سوم مشترک دست یافتند.
دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان با شرکت 127 بازیکن از 26 استان کشور در روزهای 22 الی 24 آذر ماه جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان یزد برگزار شد .
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر