کد خبر: 36963
A

حاشیه های دیدار پرسپولیس بادران؛حضور کاپیتان های سابق در ورزشگاه

دیدار پرسپولیس و بادران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور درحالی روز جمعه برگزار می شود که حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه و کاپیتان های سابق پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

حاشیه های دیدار پرسپولیس بادران؛حضور کاپیتان های سابق در ورزشگاه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و بادران در چارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی تهران درحال برگزاری است.
این دیدار درحالی برگزار می شود که برخلاف انتظار هواداران زیادی برای تشویق بادران وارد ورزشگاه آزادی شده اند تا جایی که برانکو سرمربی پرسپولیس از نزدیکان خود سراغ هواداران پرسپولیس را گرفته است.
محمد ربیعی سرمربی بادران پیش از آغاز بازی با برانکو برخورد صمیمی داشت.
با تصمیم مسئولان سازمان لیگ فوتبال و با توجه به درگذشت محمد صالحی پیشکسوت داوری و رییس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال این بازی با یک دقیقه سکوت آغاز شد.
فرشاد پیوس و رضا نورمحمدی کاپیتان های سابق پرسپولیس به همراه پانادیچ مربی دروازه بان های این تیم که از نشستن روی نیمکت محروم است در جایگاه حضور دارند.
پنالتی بسیار مشکوک پرسپولیس باعث اعتراض شدید بازیکنان بادران شد که این مساله در پایان نیمه نخست نیز همچنان ادامه داشت.
هواداران بادران علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس را تشویق کردند.
حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در ورزشگاه آزادی این مسابقه را از نزدیک مشاهده کرد.
از نکات جالب توجه این مسابقه بستن بازوبند کاپیتانی بر روی دستان فرشاد احمدزاده بود. برانکو در این مسابقه به سید جلال حسینی و حسین ماهینی کاپیتان های اول و دوم تیم خود استراحت داده است.
نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید، برنده این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر