کد خبر: 36993
A

برگزاری دومین مرحله رقابت های تیراندازی با کمان رده بندی کشور

مرحله دوم رقابت های تیراندازی با کمان رده بندی کشوری با حضور 106 کماندار زن و مرد از 16 استان در دو رشته ریکرو و کامپوند به میزبانی شهر کرمان برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

برگزاری دومین مرحله رقابت های تیراندازی با کمان رده بندی کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز شنبه فدراسیون تیراندازی با کمان، در رشته کامپوند زنان، سیده مهسا معمار زاده از خراسان رضوی عنوان قهرمانی را کسب کرد و سارا یوسف زاده از زنجام و طیبه تهامی پور از کرمان عنوان دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش مردان نیز حمز نکویی از کرمان، اسماعیل عبادی از قزوین و سجاد علی خانی از کرمان به ترتیب عنوان اول تا سوم را بدست آوردند.
همچنین در رشته ریکرو نیز پریسا روحانیان، سارا صداقتی و نازنین زهرا جمال زاده از تهران اول تا سوم شدند و رضا شبانی از یزد، مهدی ملکی از تهران و مهدی نظریان از یزد نیز برترین های ریکرو مردان شدند.
106 کماندار از استانهای اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، فارس، قم، کرمان، هرمزگان، یزد، مازندران، قزوین، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی و سیستان و بلوچستان در مرحله دوم رقابت های تیراندازی با کمان رده بندی کشوری در کرمان حضور داشتند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر