کد خبر: 37006
A

پیکه: دستاوردهای سرمربی منچسترسیتی حیرت آور است

'جرارد پیکه'، مدافع تیم فوتبال بارسلونا، دستاوردهای 'پپ گواردیولا'، مربی سابقش، را در منچسترسیتی حیرت آور خواند و گفت، دوست دارد دو تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا با هم روبرو شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز شنبه خبرگزاری رویترز، گواردیولا در چهار فصلی که سرمربی بارسلونا بود، 14 عنوان قهرمانی برای این تیم کسب کرد. نوار پیروزیهای منچسترسیتی تحت سرمربیگری گواردیولا، در 15 بازی ادامه دارد. سیتی با 11 امتیاز بیشت از دیگر تیم ها در صدر جدول رده بندی این لیگ قرار گرفت.
سیتی به عنوان صدر نشین گروه اف در لیگ قهرمانان اروپا به هشتم نهایی صعود کرد و در این مرحله باید به مصاف تیم بازل برود. بارسلونا هم در این مرحله مقابل چلسی به میدان می رود.
پیکه گفت: آنها(سیتی) عالی بازی می کنند و هدفشان پیروزی در لیگ برتر انگلیس است. امیدوارم آنها برنده این لیگ شوند. اگر ما در فینال لیگ قهرمانان با آنها بازی کنیم، عالی خواهد شد.
وی افزود: کارهای گواردیولا در سیتی متحیر کننده است. او در حال شکستن همه رکوردهاست. از نظر من، او یکی از بهترین مربیان جهان فوتبال است.
پیکه خاطر نشان کرد: قانون فوتبال جدید، در اختیار گرفتن توپ و کنترل آن است. اگر توپ را در اختیار داشته باشید، می توانید بازی را تحت کنترل بگیرید.
ورزشی**1088**1584
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر