کد خبر: 37017
A

توضیحات سرپرست پرسپولیس از مذاکره با باشگاه ترکیه ای: به توافق های خوبی رسیدیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت که با مقام های باشگاه ریزه اسپور ترکیه در خصوص مشکل مهدی طارمی به توافق های خوبی رسیدیم.

توضیحات سرپرست پرسپولیس از مذاکره با باشگاه ترکیه ای: به توافق های خوبی رسیدیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز شنبه باشگاه پرسپولیس، حمید رضا گرشاسبی جزییات این توافق را اعلام نکرد، اما گفت: زمانی که رئیس جمهوری ترکیه به ایران سفر کرد، مسعود سلطانی ‌فر وزیر ورزش و جوانان، اختلاف پرسپولیس با باشگاه ریزه اسپور را با وی مطرح کرد و مقرر شد برای رفع مشکل و اختلاف، پیگیری لازم صورت گیرد و سفر به ترکیه در این راستا صورت گرفت.
وی با قدردانی از مساعدت ها بخش های مختلف در این زمینه گفت: در سفر به ترکیه در چند نوبت با مقام ‌های باشگاه ریزه اسپور گفت و گو کردیم و در نهایت به توافق ‌های خوبی نیز رسیدیم. درباره جزئیات این توافق در روزهای آینده خبرهای خوبی خواهیم داشت ولی به طور قطع حاصل تمام این تلاش‌ ها آن خواهد بود که مشکلات پیش رو و سوء تفاهم‌های پیش آمده مرتفع خواهد شد.
گرشاسبی با اشاره به بازی پرسپولیس در جام حذفی مقابل بادران تهران گفت: جام حذفی همیشه عرصه خلق شگفتی‌ ها است و همین مساله کار را برای تیم ‌های بزرگ سخت و دشوار می‌ کند. پس از این بازی باید خود را برای بازی بعدی آماده کنیم.
فصل پیش مهدی طارمی که با باشگاه ریزه اسپور قرارداد بسته بود دوباره به باشگاه پرسپولیس برگشت بر اساس ادعای باشگاه ریزه اسپور باشگاه پرسپولیس بدون جلب رضایت آنان اقدام به جذب طارمی کرده است و باید رضایت باشگاه را جلب کند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر