کد خبر: 37057
A

لیگ برتر فوتبال جزیره/ پیروزی قاطعانه کریستال پالاس برابر لسترسیتی

تیم قعر جدولی کریستال پالاس در اولین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال جزیره، تیم میزبان خود، لسترسیتی میانه جدولی را با نتیجه قاطعانه سه بر صفر شکست داد.

لیگ برتر فوتبال جزیره/ پیروزی قاطعانه کریستال پالاس برابر لسترسیتی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در اولین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال جزیره تیم های فوتبال تیم های فوتبال لسترسیتی قهرمان دو فصل قبل رقابت های لیگ برتر از ساعت 16 میزبان کریستال پالاس بود.
کریستال پالاس در حالی دو بر صفر و با گل های «کریستین بنتکه» (19) و «ویلفرد زاها»(41) برنده نیمه نخست این دیدار شد که تا قبل از این دیدار از 17 دیدار خود تنها 14 امتیاز کسب کرده و در رده هجدهم جدول رده بندی قرار داشت.
تیم لسترسیتی از دقیقه 61 و با اخراج «اندیدی»به دلیل دریافت دو کارت زرد از داور، 10 نفره به مسابقه ادامه داد. با این حال و در دقیقه 94 و وقت های تلف شده کریستال پالاس بار دیگر توسط «باکاری ساخو» بازیکنی که در دقیقه 88 به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود، به گل سوم خود دست یافت و لسترسیتی را در خانه 3 بر صفر شکست داد.
کریستال پالاس با این پیروزی 17 امتیازی شد و تا قبل از پایان دیدارهای هفته جاری لیگ برتر فوتبال جزیره تا رده چهاردهم صعود کرد. لسترسیتی نیز با 26 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی باقی ماند.
در ادامه دیدارهای امروز لیگ برتر فوتبال جزیره، تیم های آرسنال و نیوکاسل، برایتون و برنلی، چلسی و ساوتهمپتون، استوک سیتی و وستهام، واتفورد و هادرسفیلد و منچسترسیتی و تاتنهام از ساعت 18 و 30 و 21 برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر