کد خبر: 37062
A

هافبک منچستر یونایتد: امکان قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس وجود دارد

'نمانیا ماتیچ' هافبک منچستریونایتد، با بیان این مطلب که هنوز امکان کسب عنوان قهرمانی این تیم در لیگ برتر جزیره وجود دارد، گفت، البته برای پیشی گرفتن از منچسترسیتی صدرنشین باید بقیه بازی های مانده تا پایان این فصل را ببریم.

هافبک منچستر یونایتد: امکان قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس وجود دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش تارنمای خبری یورواسپورت، منچستر یونایتد در بازی یکشنبه گذشته برابر سیتی، دو بر یک شکست خورد و با 11 امتیاز اختلاف، در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس در رده دوم قرار گرفت.
ماتیچ با اشاره به طرز فکر غالب مبنی بر برتری تیم شکست نخورده 'پپ گواردیولا' گفت: هنوز راه درازی در پیش است. درست است که فاصله 11امتیازی با سیتی بسیار زیاد است،اما بازی های لیگ هنوز تمام نشده است. مطمئنم تا پایان بازی ها، مسابقات جذاب و جالبی پیش رو داریم و آنها(سیتی) چند امتیاز سقوط خواهند کرد. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.
ماتیچ صرب تبار که در فصل نقل و انتقال تابستانی به منچستر یونایتد منتقل شد، خاطر نشان کرد: همانطور که می دانیم، برنده شدن در همه بازی ها در لیگ برتر همیشه میسر نیست. با این حال، تلاش می کنیم تا در همه بازی ها تا پایان فصل برنده شویم.
وی گفت: مسلما هنوز امکان کسب قهرمانی از سوی ما وجود دارد. ما جام هایی را به دست آوردیم و در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قرار داریم.
منچستر سیتی و منچستر یونایتد دو تیم همشهری با امتیاز 49 و 38، با اختلاف 11 امتیاز، در رده های نخست و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار دارند.
ورزشی**1088**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر