کد خبر: 37094
A

لیگ جزیره زیر پای شاگردان «پپ»/شانزدهمین پیروزی متوالی منچسترسیتی

شاگردان «پپ گواردیولا» در منچسترسیتی با کسب پیروزی چهار بر یک مقابل تاتنهام به شانزدهمین برد متوالی خود در فصل جاری لیگ برتر باشگاه های انگلیس دست یافتند.

لیگ جزیره زیر پای شاگردان «پپ»/شانزدهمین پیروزی متوالی منچسترسیتی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیم فوتبال منچسترسیتی که فصلی رویایی و تاریخی را سپری می کند، شنبه شب در هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های انگلیس در ورزشگاه «اتحاد» میزبان تاتنهام نایب قهرمان فصل قبل بود و در نهایت به پیروزی چهار بر یک رسید.
با این اوصاف منچسترستی با 17 پیروزی و تنها یک تساوی و 52 امتیاز به یکه تازی خود در لیگ برتر انگلیس ادامه دادند.
هم اکنون منچستریونایتد با 38 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و با ادامه این روند، منچسترسیتی می تواند مقترانه ترین قهرمانی تاریخ لیگ فوتبال باشگاه های انگلیس را به نام خود ثبت کند.
در نیمه نخست دیدار امشب، منچسترسیتی که با کسب پانزده پیروزی متوالی در هفته های گذشته، رکورد جدیدی را در لیگ برتر جزیره به ثبت رسانده بود، برتری محسوسی داشت.
علاوه بر گلی که «گوندوگان» هافبک آلمانی با ضربه سر به ثمر رساند، فرصت های متعدد دیگری برای گلزنی ایجاد شد که راه به جایی نبرد.
در آغاز نیمه دوم، تاتنهامی ها شروع بهتری داشتند و برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار گرفته، اما فرصت چندانی برای گلزنی ایجاد نکردند.
در دقیقه 70 «کوین دی بروین» ستاره جوان بلژیکی با حرکتی تماشایی و ضربه ای مهار نشدنی گل دوم منچسترسیتی را به ثمر رساند تا صدرنشین بلامنازع لیگ برتر فاصله چندانی با شانزدهمین پیروزی متوالی خود نداشته باشد.
در دقیقه 75 «کوین دی بروین» با تک خشن «فرتونگن» مدافع تاتنهام و هموطن بلژیکی اش متوقف شد تا داور اعلام پنالتی کند که «گابریل خسوس» مهاجم برزیلی منچسترسیتی این ضربه پنالتی را از دست داد.
در دقیقه 80 حرکت تیمی هماهنگ بازیکنان منچسترسیتی توپ را به «رحیم استرلینگ» رساند و این مهاجم در موقعیتی مشکوک به آفساید، گل سوم میزبان را به ثمر رساند.
«رحیم استرلینگ» بار دیگر در دقیقه 90 موفق به گلزنی شد و ثانیه های پس از آن «اریکسن» سوئدی یکی از گل های خورده تاتنهام را جبران کرد.
در نهایت این دیدار با نتیجه چهار بر یک به اتمام رسید تا منچسترسیتی شانزدهمین برد متوالی فصل را جشن بگیرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر