کد خبر: 37145
A

شاخص های انتخاب رئیس کمیته ملی المپیک از منظر همتای پارالمپیکی

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: باید فردی در رأس کمیته ملی المپیک قرار گیرد که علاوه بر اشراف بر مسائل مدیریت کلان کشور، به دستگاه های تصمیم گیرنده حکومت نیز نزدیک باشد.

شاخص های انتخاب رئیس کمیته ملی المپیک از منظر همتای پارالمپیکی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از وزارت ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا با اشاره به شاخصه های استاندارد دنیا برای انتخاب رئیس کمیته ملی المپیک، افزود: با توجه به اصولی که در رأس ورزش کشورها حاکم است، به یقین این فرد باید ابعاد مدیریت کلان کشور را تجربه و به آن اشراف داشته باشد.
وی شاخصه دوم منتخب کمیته ملی المپیک را نزدیکی به دستگاه های تصمیم گیرنده حکومت بیان کرد و گفت: علاوه بر موارد ذکر شده کسی که در رأس کمیته ملی المپیک قرار می گیرد باید در زمینه ارتباطات بین المللی نیز به نوعی امور خارجه ورزش کشور را مورد بررسی قرار دهد و از تعاملاتی که با مقام های ورزشی دنیا دارد، برای اهداف نظام بهره ببرد.
خسروی وفا تاکید کرد: پس به راحتی می توان نتیجه گرفت که فردی برای ریاست کمیته ملی المپیک مناسب است که خود بالا باشد، دست ورزش بگیرد و آن را بالا بکشد نه این که این جایگاه پله ای باشد برای ترقی شخص؛ این گزینه با نگاهی به ورزش دنیا فقط یک حرفه ورزشی نیست که امید دارم دراین خصوص در کشور ما نیز تغییرات اساسی حاصل شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر