کد خبر: 37334
A

گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا از پنج بازیکن تاثیرگذار زیر 23 سال

تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه آغاز رقابت های امیدهای آسیا (زیر23 سال) در گزارشی به معرفی پنج بازیکن تاثیرگذار از جمله علی کریمی در رقابت های دوره قبلی که در قطر برگزار شد، پرداخته است.

گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا از پنج بازیکن تاثیرگذار زیر 23 سال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز سه شنبه ای اف سی، ژاپن فاتح رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2016 در قطر شد. ژاپن همراه با کره جنوبی و عراق سهمیه تورنمنت فوتبال المپیک ریو را کسب کردند.
هر چند سه تیم به نمایندگی از آسیا به المپیک 2016 راه یافتند، اما این رقابت ها فرصتی برای درخشش بهترین بازیکنان جوان آسیا فراهم کرد.
محمد خاکپور تلاش داشت تیم ایران را برای نخستین بار از سال 1976 به بازی های المپیک ببرد و در این میان علی کریمی حضور استواری در میانه زمین تیم ایران داشت.
ایران جواز حضور در بازی های ریو را کسب نکرد، اما دوران حرفه ای کریمی در سطح بزرگسالان و در تیم ملی ایران تحت سرمربیگری کارلوس کی روش به شکوفایی خود ادامه داد. علی کریمی در کنار سعید عزت اللهی خط میانی خوبی را برای تیم تشکیل دادند تا تیم ملی ایران بلیت جام جهانی 2018 را بدست آورد.
فهرست پنج بازیکن تاثیرگذار امیدهای آسیا از نگاه ای اف سی
تاکوما آسانو از ژاپن
اکرم عفیف از قطر
علی کریمی از ایران
فهد المولد از عربستان سعودی
چاناتیپ سونگ کراسین از تایلند
تیم امید ایران جواز حضور در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2018 را کسب نکرده است. این رقابت ها با حضور 16 تیم در ماه ژانویه به میزبانی چین برگزار می شود.
ورزشی**1584
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر