کد خبر: 37403
A

کمالوند: دیگر روی نیمکت صنعت نفت نمی نشینم/مدیران باشگاه می خواهند تیم سقوط کند

«فراز کمالوند» سرمربی تیم فوتبال صنعت و نفت آبادان، گفت: با حضور مدیران فعلی باشگاه صنعت و نفت آبادان دیگر حاضر نیستم روی نیمکت این تیم بنشینم و فردا قرارداد خود را یک طرفه با این تیم لغو می کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، کمالوند پس از برتری مقابل پرسپولیس در جام حذفی فوتبال کشور و صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها، گفت: مسئولان باشگاه ما اصلا علاقه نداشتند امروز پرسپولیس را ببریم و رفتارشان این را نشان می داد.
وی ادامه داد: بازیکنان ما هفت ماه است پول نگرفته اند و جالب است بدانید پنج روز است که پول به حساب تیم آمده اما به بازیکنان واریز نشده و شاید این به خاطر این است که بازیکنان کم انگیزه شوند.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: مدیرعامل باشگاه مدت ها است که تلفن خود را خاموش کرده و من امروز برای آخرین بار روی نیمکت صنعت نفت نشستم. متاسفم در فصل نقل و انتقالات تلفن مدیرعامل خاموش است و مطمئن باشید تا روزی که این مدیران در راس باشگاه باشند با این تیم ادامه نمی دهم و مدیون هواداران تیمم هستم.
وی تصریح کرد: مگر می شود تیمی که برای اولین بار در لیگ انقدر موفق است مورد حمایت قرار نمی گیرد. شما نیمکت ما را مشاهده کنید امروز پزشک روی نیمکت تیم لیگ برتری نیست و امیدوارم مردم آبادان متوجه مشکلات ما بشوند.
کمالوند اظهار کرد: اگر آقایان می خواهند تیم را بیاندازند خودشان بندازند چرا به نام من می خواهند چنین کاری را انجام دهند.
وی افزود: ما در لیگ مقابل پرسپولیس باختیم و آن روز هم گفتم پرسپولیس قوی ترین تیم 10 سال اخیر فوتبال ایران است. شکست قبل ما به خاطر فشردگی مسابقات بود، ولی برای این دیدار تمرکز بهتری داشتیم و توانستیم به هدف خود برسیم.
کمالوند ادامه داد: از بازیکنان تیمم تشکر می کنم که تو دهنی خوبی به بدخواهان باشگاه زدند و امیدوارم آنها بمانند و با قدرت به کار خود ادامه دهند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر